Hoeveel eten?

Morgan krijgt op dit moment 5 a 6 flessen (ligt eraan hoe vroeg we de dag beginnen) van 135 cc. Alleen de laatste twee dagen lijkt het of ze na 2 uur al honger heeft. Ze begint te brullen en ze likt aan alles. Alles wordt in haar mond gestopt en ze zuigt op haar tul alsof haar leven er vanaf hangt en als haar fkles leeg is dan is ze boos.

Voor mij duidelijke tekenen dat ze honger heeft. Alleen als ik haar 145 cc geeft dan loopt ze weer leeg zeg maar. Ze krijgt al AR voeding dus het is duidelijk te veel. Ze is de laatste keer 600gram aangekomen.

Nou vind de huisarts waar we vanmorgen waren dat ze genoeg krijgt en dat dit gedrag komt door zuigebehoefte, bij het CB vinden ze dat ze te weinig krijgt voor zo’n energiek meisje. Wat is jullie idee?? Morgan slaapt op zich vrij slecht. Als ze slaapt kan ze makkelijke 3 tot 4 uur halen, dan heeft ze gewoon echt honger als ze wakker wordt. Dat is normaal. Maar als ze wakker is en blijft (ze vecht tegen haar slaap) dan is het na twee uur brullen en blijft brullen tot ze eten krijgt. Maar ik kan haar toch niet om de twee uur gaan voeden?? Ik kan wel minder geven, maar dan ben ik straks alleen nog maar bezig met eten geven.

Groetjes,

Michèle

Ze is van 3 september he?!

Bij ongeveer 10 dagen, 6 weken en 3 maanden zijn de regeldagen. Kan goed dat ze met de regeldagen van ongeveer 6 weken bezig is. Of heeft ze die al gehad?

Tik regeldagen in op Google en je krijgt meer uitleg.

Groetekes, Sje

Is dat niet meer met borstvoeding?? Morgan krijgt flesvoeding. Enne ze is twee maanden nu. Toen ze zes weken was zat ze nog op 120cc. Sinds 26-10 dus op 135cc. En nu is ze steeds aan het mopperen. Het is niet eens echt huilen, maar echt mopperen. Ze stopt ook wel weer vrij snel hoor als ze door heeft dat er echt niet meer komt, en dan kijkt ze heel boos (dat is best grappig, daarna zie je dat ze echt al een willetje hebben )

Daarom weet ik nu niet hoe of wat. 145cc is te veel en 120 te weinig en 135 is mopperen… En nee ik heb geen mopperbaby integendeel.

Groetjes,

Michèle

hallo,

Als ik jullie was zou ik beginnen om eerst 1 fles iets meer te geven en te kijken hoe ze hier op reageerd. De ene baby heeft meer nodig dan de andere.
Op een gegeven moment dacht ik dat mijn zoontje last van krampjes had nou nee hoor HONGER.
Volg je gevoel en je zit eigenlijk nooit mis je kent je kind als geen ander toch.

Groetjes Monique

9 maanden banner

Monique