Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even een btje voorstellen aangezien dit mijn eerste berichtje hier is.
Ik ben Sandra, 31 jaar en trotse mama van Micky, ons eerste kindje!
Micky is van 22 januari en nu dus bijna 4 maanden en ze doet het hartstikke goed!
Nu heb ik de laatste tijd een paar dingen waar ik tegen aan loop en misschien hebben jullie wat tips en trucs voor me.
Ik ben sinds een week helemaal over op de flesvoeding wat na wat opstartproblemen nu helemaal goed gaat. In het begin gaf ik haar flesjes van 160/5 van Nutrillon Omneo, maar al snel bleek dat ze daar niet voldoende aan had. Ik ben nu overgegaan op 190/6, ze drinkt bijna al haar flesjes leeg dus dat gaat goed alleen hoorde ik de laatste keer op het CB dat ze dan nog maar 5 voedingen per dag mag en dat is een btje een probleem, want mevrouw red het daar niet mee…
Ze is ook wel aan de flinke kant ze is nu 62 cm en weegt 6,5 kilo, maar hoe pak ik dit aan, ik kan haar toch geen honger laten lijden?
Mijn tweede vraagje is dat ze sinds een week de nachten niet meer doorslaapt. Ze sliep vanaf 9 weken van 23.00 tot 06.30 door, maar sinds vorige week wordt ze rond half 3 wakker. Ik heb al geprobeerd om haar weer in slaap te laten vallen door haar wat te laten sabbelen op mijn pink, ze neemt geen speen, maar dit werkt niet, ze moet echt wat eten, daarna slaapt ze overigens wel prima weer door tot 8 uur hoor. Ik vraag me af hoe het komt dat ze nu weer wakker wordt s’nachts, zou dit met die 5 flessen te maken kunnen hebben? En wat kan ik doen om haar weer door te laten slapen?
Groetjes Sandra