Grappig dat je juist nu deze topic start, want toevallig heeft Tim voor het eerst vandaag meer dan 1 boterham gehad. Tim eet al vanaf het moment dat hij brood eet 1 boterham. Dit gaat er altijd goed in, maar ik heb nooit geprobeerd meer te geven. Ze mogen volgens het CB hier 1 a 2 boterhammen, maar vind 2 zoveel voor zo’n kleintje. En omdat hij het altijd prima doet op 1 boterham heb ik het nooit geprobeerd.
Maar vanmiddag zit ik met hem aan tafel brood te eten. Nadat hij zijn boterham op had begon hij te piepen en bleef hij zijn mond opendoen. Dit doet hij normaal nooit, dus toen had ik zoiets van. Eens kijken wat hij doet als ik hem nog een 2e boterham geef. Nou die heeft hij dus op een paar stukjes na ook helemaal op. Op een gegeven moment deed hij zijn mond niet meer open. Hij had dus vandaag gewoon behoefte aan meer.
En Tim is ook echt een vreetschuurtje. Drinkt altijd zijn flessen leeg en van zijn fruit en groente blijft ook nooit een hap over. En vandaag dus voor het eerst meer dan 1 boterham gegeven. Kijk wel hoe hij morgen reageert als hij zijn boterham op heeft.
Groetjes,
Sandra