Hoeveel betaal jij aan je oppas?

Hoi Meiden,
Binnenkort willen we een tienermeisje ‘aannemen’ die hier af en toe komt oppassen. Ik heb een advertentie in de krantjes hier gezet en nu komt er maandag al een meisje (Die me door de telefoon het leukst leek) kennismaken. Ze is veertien jaar. Wat is een ‘normaal’ bedrag om haar te betalen?

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

denk dat je met zo leefdtijd gewoon een vasr bedrag moet afspreken.meestal zijn ze daar wel tevreden mee.

per uur ja moeilijk hoor toen ik oppaste kreeg ik 5 gulden per uur en na 12 uur 10 gulden.maar toen was ik 16 ik weet niet wat er zo beetje gevraagd word.

hoop dat iemand meer ervaring heeft en het je kan vertellen.

groetjes bianca

Hoi,

Wij geven onze oppassen meestal € 2,25 per uur door-de-weeks en € 3,40 in het weekend.

Onze oppassen zijn 17 jaar of ouder en die gaan dus graag in het weekend stappen. Om het toch aantrekkelijk te maken geven we in het weekend wat meer.

Ook als we maar 1 uurtje oppas nodig hebben geven we € 3,40 ook om dat ene uurtje wat aantrekkelijk te maken.

Als het laat wordt (na 24.00 uur) dan ronden we het voor de oppas voordelig af… maar meestal wordt het niet later dan 01.00 uur… hihi, wij zijn al ouwe lullen en tegen 01.00 uur is het al errug laat voor ons…

Groetjes Marielle