Hoevaak kan/mag een kind ziek zijn?

Lisa van mij is ook bijna nooit ziek, gelukkig.
Cas daarentegen is vaker verkouden dan niet.
Het is dus per kind verschillend ook speelt erfelijkheid een rol.
Ik ben astmatisch dus dat kan bij Cas ook een reden zijn van zijn vele verkoudheden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

ja inderdaad mandy, daar ben ik ook heel blij mee!!
en christa vanaf de geboorte wandel ik ookal vele stukken met hannah…lekker in de buitenlucht!!
dat doet mij goed en gelijk goed voor hannah!!
ik kom eigenlijk niet zo vaak in contact met andere kids…wel ben ik pas ziek geweest de griep maar daar heeft zij geen last van gehad!! ik denk dat indredaad kinderen die nooit ziek zijn ook een weerstand opbouwen!!!dat hopen we dan maar! haha!!l
lieve groet van Janneke en hannah

nou, het heeft gelukkig niet doorgezet. Na een goede nachts slapen was hij weer het vrolijke ventje. Gelukkig maar!! Ik ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Luca krijgt ook elke dag vers fruit en groente. Geen borstvoeding, maar dat maakt ook niets uit. Ik heb zelf ook geen borstvoeding gehad en was en ben echt nooit ziek. Mijn broertje daarintegen heeft wel borstvoeding gehad en was en is altijd ziek! Of altijd…
Voor alle verkouden kinderen: beterschap!! Met veel kusjes en knuffeltjes zijn jullie snel weer beter!

[/url]

Ik denk dat een kind ook weerstand opbouwt zonder ziek te zijn.
Als ze het dan worden zijn ze er misschien sneller overheen.

Manon is te vroeg geboren en dan schijnen ze ook vatbaarder te zijn. Maar als ik hier lees maakt dat ook niet zoveel uit volgens mij. En ook zij eet goed fruit, is veel buiten enz. Ach de ene is er vast vatbaarder voor dan de andere.

Tessie