Hoesten!

Hoi meiden,

Ik schrik me wild. Binkie begint opeens te hoesten sinds gisteren! Hij is nog geen 13 weken en krijgt borstvoeding. Is dat niet veel te snel? We waren met moppie afgelopen maandag voor het eerst naar de peuterspeelzaal en daar hoestte 3 kindjes. Een daarvan keek in de wandelwagen en hoestte. Moppie heeft er geen last van maar binkie dus wel. De leidster vertelde nog dat het meisje wat naast moppie zat net weer aanwezig was na 2 weken afwezigheid door het hoesten. Het klinkt dus nogal heftig. Moet ik mij zorgen maken? Hebben jullie dit ook wel gehad zo jong nog? Kan ik iets doen?
groetjes,
Wendy

Gewijzigd door - moppiesmama op 18 Dec 2011 20:16:56

hoi,
…of het qua leeftijd erg vroeg is weet ik niet, Als amy een paar dagen hoest ga ik altijd even langs de H.A… even laten luisteren.
Op dit moment hoor je wel veel kindjes hoesten. is ook het seizoen natuurlijk en zeker bij de opvang.
Is hij ingeënt voor kinkhoest? heeft hij koorts?
Op zich is hoesten natuurlijk niet verkeerd. Het helpt de luchtwegen vrij te maken en het helpt je kindje beter te maken van een virusje.
liefs annelies

Lilypie First Birthday tickers

hoi hoi,

Ik heb vandaag de psz gebeld en er heerst gelukkig geen kinkhoest. Er heerst wel een hele vervelende verkoudheid met hoesten. Ik vrees dus dat mijn lieve kleine binkie dat te pakken heeft. Hij hoest nog niet heel erg veel, vooral als hij in zijn bedje ligt. Ik word van ieder hoestje wakker want ik vind het toch wel eng hoor zo’n klein knulletje. Vandaag heeft hij er een snotneusje bij gekregen.
groetjes,
Wendy