Hoi dames,
Sinds een week of 4 is bo snip verkouden, dan gaat het even wat weg en komt het weer terug. Nu gaat dit sinds een week weer beter, maar hij moest nog best behoorlijk hoesten. Hoort erbij, dat wel. Van de week kreeg hij koorts, hoge koorts zelfs, dus begon te twijfelen of ik niet naar de huisarts moest. Vanmorgen gegaan, ondanks dat de koorts al wel weg is, en het hoesten een stuk minder is geworden.
Het volgende is uit dat bezoek gekomen:
Bo heeft een hele ruwe huid, zijn hele rug en armpjes. Dit heb ik ook, alleen bij Bo is het in de kleur van zijn huid, dus het lijkt een beetje op kippenvel zeg maar. Dit blijkt dus eczeem te zijn. Wist ik dus niet!!! Daar heb i dus nooit aangedacht. Het schijnt atopisch eczeem te zijn, komt van binnen uit. IS dus geen externe oorzaak voor, en gaat vaak gepaard met (licht)astmatische klachten. Nu valt dat laatste bij bo altijd mee, behalve dus de laatste week met het hoesten. HIj heeft dus nu een puffer ventolin gekregen voor zo nodig, 4 keer daags, want de dokter hoorde wel degelijk een astmatische ademhaling vandaag bij Bo.
Ben dus kapot geschrokken, want ja, hoe komt het dat dit niet eerder naar boven is gekomen!!!Had de dokter geen antwoord op, hij zei wel dat het een kwestie van symptomen bij elkaar op tellen was, en dat dit niet altijd even makkelijk is als je er niet naar op zoek was. Het is allemaal wel in een lichte mate hoor, en hij kan er ook over heen groeien, maar goed had dit niet verwacht, en wilde dit even delen.
liefs woezel