Groetjes,
M
Hoesten
och meis naar is dat he…
ik heb zelf fluimicil, dat is zo’n slijmoplosser. omdat je zegt dat je ervan moet kokhalzen klinkt het alsof er een hoop slijm dwars zit (dit hoef je zelf niet zo te ervaren maar het kan er toch zitten).
ik heb zelf ook codaine tabletjes, maar omdat daar ook een pijnstiller in zit mag dat volgens mij niet tijdens de zwangerschap.
Fluimicil mag je in lage dosis als het goed is gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. dat is een bruistablet, moet je in water oplossen en is nog niet eens zo vies
het werkt echt heel goed trouwens.
Helaas helpt echt niks en mijn flesje Thijmsiroop is ook bijna leeg
Mijn man vind dat ik naar de huisarts moet gaan, omdat ik zo beroerd klink met hoesten en het al 2 weken duurt. Maar ja zelf heb ik zoiets van 2 weken hoesten is lang, maar om er nu voor naar de huisarts te gaan. Lijkt me dat het dan toch wat langer moet duren voordat hij je laat langskomen.
Alle tips zijn dus nog steeds welkom!
Groetjes,
Sandra
Hoesten kan 6-8 weken aanhouden heeft mijn huisarts me eens verteld. Dus verbaas je er niet over als je nog een poos onder de pannen bent.
Groetekes, Sje
Pff moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat het zo lang gaat duren. Haha en ik denk mijn man ook niet, want die wordt natuurlijk ook niet vrolijk van zo’n blaffend hondje naast zich s’nachts.
Mijn vader belde net. Die hoest al 3 weken en hij is vanmorgen naar de huisarts geweest. Heeft anti biotica voorgeschreven. Maar goed ik wacht het nog maar eventjes af.
Groetjes,
Sandra