Hoesten

Halla mama’s en papa’s,

Onze kleine uk is snipsnotverkouden. Grote groene draakjes komen uit haar neus en ze hoest, noem het blaft vreselijk.
Wat kan ik er aan doen zodat ze een beetje slaapt?? Het slapen wil niet zo goed, want ze blaft haar zelfs steeds weer wakker!!

Tips??

Lilypie Second Birthday tickers

hoi
Ik heb eenmeisje die dit ook een periode lang heeft gehad. Het ledikantje iets schuin zetten (boeken onder de poten) zodat ze met heet hoofd iets hoger ligt.
en ik gebruik tegenwoordig Tussikind (zoiets) en nussikind (zoiets) van VSM het 1 is een kuur van 7 dagen maar elke keer als ik ermee start is het hoesten met 2 dagen weg!

succes ermee.

Groetjes Gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Voor hoesten staat 6-8 weken, dus je hebt mogelijk nog een eind te gaan.
Maar inderdaad, hoofdeind “telefoonboekdik” verhogen is een goede optie.

Opengesneden ui op een schoteltje in de buurt van het bedje zetten (maar wel buiten grijpafstand), wil ook nog weleens helpen om het slijm goed los te krijgen.

Groetekes, Sje

luuf smeren, pcm geven, ui onder het bedje, en anti hoest drank. maar hier werkte dat allemaal niet en kreeg. Ventolin toen het niet over ging (gaan de luchtwegen van open staan en hoest het slijm dus makkelijker op) toen was het ineens binnen een paar dagen beter.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat wordt dus in mijn boekenkast neuzen voor boeken. En een ui naast haar bed. Luuf op haar borst. Ik heb een nieuw avondritueel HAHA.
Heel erg bedankt voor jullie tips. Hopen dat onze meid vanacht een beetje goed slaapt!

Pas wel op met boeken, die kunnen ook gaan schuiven. Beter zou zijn iets van een dikke plank ofzo als je die hebt.

Groetekes, Sje

Nou ze ligt… met een plank over de pootjes van de voorkant van het bed. Ingesmeerd met Luuf, neusspray, drankje van Bisolovon, ui in tweeen naast haar bed. Hopen dat mevrouw een goeie nacht gaat maken. Is mama ook wel aan toe.

Liefs

Ik ga duimen voor je

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

helemaal super, ik zal met je mee hopen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker