ons nell hoest alleen maar als ze in haar beje ligt tijdens het vatten van de slaap. als bij wonder houdt de hoest op als ze in een diepe slaap is. weet iemand soms hoe dat komt. ze puft al een maand atrovent en pulmicort ze heeft geen slijmen. als ze hoest is het net alsof ze met een kriebel zit die ze eruit wil krijgen, maar waarom hoest ze enkel op dat moment? in de crèche hoest ze niet. we hebben ook een luchtbevochtiger in de kamer staan maar dat blijkt niet te helpen
Hoesten
ik denk dat ze last heeft van een droge hoest,
vaak helpt baby luuf smeren op de borst en het ruggetje vrij goed.
dan hoest ze misschien nog wel wat maar dan wordt de hoest minder droog.
klinkt heel gek maar hier werkte het perfect! rico had dat namelijk ook een behoorlijke tijd.
ik weet ook niet hoe het komt dat het gebeurd als ze ligt, maar dat heb ik zelf ook eigenlijk, als ik lig heb ik meer last van het hoesten.
misschien een idee om het bed einde iets te verhogen? dat ze niet helemaal plat ligt? of een handoek onder onder het matrasje doen bij het hoofd einde?
dank voor de oplossingen, maar ze ligt al wat hoger en ik weet niet of men in belgie luuf verkoopt. is dat zoiets als vicks balsem?
ja het is gewoon dampo, (wel voor baby’s he! je hebt verschillende soorten dampo, misschien ook wel verschillende soorten vicks)