Hoesten

tanja hoest zich weer een hoedje heb al hoestdrank geprobeerd maar dat legt na een tijdje in de bak en zuigtableten .maar de hoest blijft nou ga ik vandaag weer bellen want ik vertrouwd het niet heb vanacht weer met haar op gezetten terwijl ze eigenlijk wilde slapen maar niet kan slapen van de hoest .ik had zo met haar te doen .ik geef haar ook al kamiliethee.enz maar het mag niet baten

groetjes marielle trotse mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 16 Aug 2004 07:18:44

jeetje joh wat vervelend!! moeilijk is dat he om er wat aan te kunnen doen. ik zou het zo 1,2,3 ook niet weten. wat ik zelf wel heel gauw doe als ze zich niet fijn voelen is een paracetamol geven. dat helpt wel niet zo tegen de hoest, maar bij mij slapen ze er toch wel wat beter op. sterkte ermee hoor…

Evianne heeft ook wel eens zo zitten hoesten ( kwam er de hele fles weer uit ) wou dan wel slapen , maar lukte ook niet. Heb ik dr bedje aan het hoofdeinde ietsje hoger gezet ( of plat kussen ) dat verlicht. En had op een gegeven moment wel eindelijk een tof hoestdrankje en ook nog homeopathisch. Het heet Castanea Honingcomplex en is van pfluger ( 2 puntjes op de u ). Dit vond ze zelfs lekker ook. Misschien dat je er wat aan hebt. Succes 1

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

bedankt voor jullie tips ik geef tanja al savonds een zetpil en dat met ui en bruine suiker gaan ik uitproberen en ja me huiarts die arme man heeft wel wat anders zijn vrouw is net overleden heel erg maar ik kan morgen bij de vervanger terecht en tanja der hoofdeind had ik al om hoog gedaan . he elly geef je dan allleen het sap van de ui met bruine suiker als ik het goed begrijp .

groetjes trotse mama van tanja

Hoi Tanja,

Je kan ook alleen een uit een paar keer doorsnijden en dan op het kamertje zetten.
Bij Lucas werkt dat altijd heel goed.
Dat maakt blijkbaar de luchtwegen weer open.

Groetjes Mim

hoi elly nou ik heb het geprobeerd maar ze vond het vies erg he o mim ik dacht dat alleen hielp bij verkoudheid oke bedankt allemaal

groetjes marielle trotse mama van tanja