Hoesten / luuf

Ja echt meiden het werkt ECHT! Ik vond het eigenlijk grote onzin en dacht Ja het zal wel daar begin ik niet aan. Maar het bewijs is dat het WEL werkt. Levi hoeste zich heel de nacht wakker. Bed omhoog/ luuf op borstkast/ stomen etc. Het hielp niks… Na weken zo beetje aanmodderen zag ik dat iemand een tip gaf om Luuf op de onderkant van voetje te doen. En die moeder ben ik wel zo dankbaar!! Het werkt nl echt. En niet alleen bij baby’s ook de zoon van vriendin heeft er baat bij, die is 2,5 jaar.

Dus moeders … smeren met die Luuf!

ik heb alleen gehoord dat Luuf niet zo goed is voor kindjes. Ik weet niet precies meer waarom niet, ik geloof dat het de slijmvliezen aan kan tasten of zoiets. Moet het nog eens aan de ha vragen.

Maar onder het voetje zal het sowieso geen kwaad kunnen…

22-12-2009 colin geboren

Oh ja, joh? Onder de voetjes? Ik zal het ook onthouden. Fijn dat het werkt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
ik heb alleen gehoord dat Luuf niet zo goed is voor kindjes. Ik weet niet precies meer waarom niet, ik geloof dat het de slijmvliezen aan kan tasten of zoiets. Moet het nog eens aan de ha vragen.

Maar onder het voetje zal het sowieso geen kwaad kunnen…

22-12-2009 colin geboren

Ja hebt luuf voor baby’s en kleine kinderen, die samenstelling is anders

@ mini boy die ga ik onthouden.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het ook vaker gehoord idd, maar nog nooit uitgeprobeerd. Lisa hoest zich momenteel ook helemaal suf, vanavond ff testen (als ik het niet vergeet )

haha ja ik had het ook ooit gehoord bij rico werkte het ook.
alleen nu niet meer jammer genoeg. wel als baby zijnde