Hoesten en slecht drinken

Hoi mijn dochtertje van 7 maand hoest al wel anderhalve week, en nu wil ze ook niet meer goed drinken, ze laat bijna bij elke fles de helft wel staan. Het hoesten is soms zo erg dat ze er bijna in blijft. En dan klinkt ze daarna ook best benouwd. Heeft iemand misschien tips hoe ik haar weer goed aan het drinken krijg, De warme hab en fruit hap en het beetje brood wat ze krijgt eet ze wel goed.

Ze is verder wel vrolijk.

Groetjes Spruit

hoi
das echt heel vervelend.
Emma hoestte voor de vakantie ook heel erg. Dit heeft ongeveer 4 weken geduurd!! Ze heeft ventolin gekregen (voor tijdelijk) dat heeft haar wel wat geholpen… Misschien even langs de dokter?

Ik denk als ze van het oesten en het benauwde gevoel af is dat ze misschien ook wel weer beter drinkt…

groetjes en succes

[img]http://lilypie.com/pic/090406/QybO.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/1XaGp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik zou misschien toch maar even langs de HA gaan, dan weet je zeker als er niets aan de hand is!
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie

Voor hoesten staat 4-6 weken voordat het over is. Maar als je je er niet gerust op voelt, gewoon afspraak maken bij de huisarts en longetjes laten luisteren.

Groetekes, Sje

Zit ze met de fles net zo recht als met de rest van het eten want als je dat meer liggend doet, kun je is proberen haar rechter te houden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

En liever proberen kleinere hoeveelheden te geven. Liever elk uur iets dan dat je om de paar uur een hele plens erin probeert te krijgen. Als je zelf verkouden bent moet je er ook niet aan denken om 200ml warme melk naar binnen te moeten werken. Dan heb je het ook liever verdeeld in porties.

Groetekes, Sje

Hoi,

Ze is niet echt heel erg verkouden, geen loop neus, snotterig. Maar ze hoest wel heel erg.

Nou probeer anders zo nog wel even wat melk te geven terwijl ze slaapt, lukt meestal wel.

En anders maandag maar even ha bellen.

Groetjes
Spruit

Hoi,

Nou vandaag heeft ze weer slecht gedronken, wel goed gegeten. Ze heeft vanmorgen wel een half uur over de fles gedaan, normaal drinkt ze die in 10 a 15 echt wel leeg. Maar gelukkig heeft ze hem wel op gedronken. S’middgas heeft ze weer meer dan de helft laten staan, dit heeft ze gelukkig nog op gedronken tijdens haar middag slaapje, dan drinkt ze geluukig nog wel. De avond fles heeft ze 3 slokjes van gehad en toen wilde ze echt niet meer.

Ze hoest ook nog steeds best erg, en ze wordt er nu ook wat verkouden bij, en ze heeft vandaag 3 x gepoept, normaal 1 x. Dit is nog niet zo erg maar ja maak me toch wel een klein beetje zorgen en dan vooral het niet drinken en het hoesten.

Maandag maar even de huisarts bellen.

Groetjes Spruit

Hoi Spruit,

Hier hetzelfde probleem. Ook al 3 weken hoesten zonder koorts. Twan begint ook minder te eten, maar plast nog wel goed. Poep wordt wat harder inmiddels. Vooral na het slapen heeft hij enorme hoestbuien. Ook hier verder de vrolijkheid zelfe, dus nog niet naar huisarts geweest. Als het woensdag nog zo is, ga ik naar inloopspreekuur. Heb gevoel dat hij nu toch wat minder vol begint te zitten.

Hoop dat het bij je dochter ook snel wat beter gaat.

Tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Jou zoontje is 1 week ouder, dat scheelt dus eigenlijk niks. Nou vanmorgen was ze ook weer flink aan het hoesten, en inderdaad de ontlasting wordt wat harder. Maar ze heeft de fles wel leeg gedronken!!

Nou we kijken wel wer even hoe het gaat vandaag.

Hoop dat het met Twan ook snel beter gaat.

Groetjes Spruit.

Hoi,

Nou ben bij de huisarts geweest en ze heeft een licht form van brongitisch. En toen ze naar de longetjes luisterde hoorde ze dat er ook wat slijm vast zat. Ze heeft een pufje gekregen voor als ze wat benouwd wordt. Nu moeten we het verder gewoon goed in de gaten houden, als ze koorts krijgt moet ik weer langs komen en als ze benouwder wordt of het slechter gaat. Maar gelukkig is ze op zich wel goed te pas. En het drinken ja, extra vaak aanbieden.

Groetjes Spruit

nou nu weet je het probleem en dat lucht cker wel op…
hoef jeje niet meer zo’n zorgen te maken toch…
En neem aan als twan die puffer heeft gehad dat hij ook watt beter hoest maar het is niet leuk om je kindje zo te horen hoesten… en dan ben je gauw ongerust…

Ik hoop dat het gauw beter gaat met twan

Groetjes Manon