Mijn zoon van 13 maanden heeft sinds 4 dagen hevig hoesten en snotteren.
Dus flinke verkoudheid.
Hoelang kan dit aanhouden en iemand nog tips wat ik er tegen kan doen.
Op moment krijg hij ook Daro zoutoplossing in zijn neusje en Hoestdrank.
Hoesten en erg verkouden
Voor hoesten staat 6 tot 8 weken zegt mijn huisarts. Dus je hebt nog een poos te gaan!
Opengesneden ui op een schoteltje dichtbij zijn bedje zetten, verlicht en verzacht.
Verder zijn hoofdeind iets verhogen. Leg iets stevigs onder de poten bij het hoofdeind zodat het geheel telefoonboekdik omhoog komt.
Groetekes, Sje
Okeej, dit ga ik meteen doen.
Ui had k al op zijn kamer maar niet dichtbij.
Zal het onder het bed zetten.
Iris hoest sinds gisteren ook behoorlijk. Zo’n rauwe hoest met veel slijm. Ik ga vanmiddag naar de dokter. Iris hoest zichzelf telkens wakker. Heel zielig.
Dat doet mijn zoontje ook zichzelf wakker hoesten…
Hij heeft gewoon een goede verkoudeheid te pakken.
Wil je me laten weten wat de HA heeft gezegd?
Gr.
Nou hier ook de snottebellen vliegen in het rond zo zielig.
Heb Max al bij zn tweeling zus van de kamer gehaald hij huilde steeds zn zusje wakker nu ligt ie bij mij op de kamer.
Maar Romy begon vanmorgen ook al met snottebellen wakker te worden snik snik.
Heb idd ook zoutoplossing elke neusgat 20 druppels en dat is een heel gevecht wat hij bijna altijd wel wind om die er in te krijgen.
Hij heeft het alleen nu nog met snotneus niet meer hoesten is mn vraag helpt LUUF dan nog wel zn longen zijn verder goed schoon.
Nou hopen dat Romy niet verder zike gaat worden en dat Britt ook gezond blijft ben dood op man ba.
Dan is het wel heftig allemaal als je alleen staande mama bent.
[/url]
[/url]
Luuf houd de neus ook open dus niet alleen de longen. Ook kan het snot wat losser worden, overigens kunnen ze dan wel aardig onder zitten 's morgens. Morgan glom laatst ook helemaal. Maar das een kwestie van douchen
Groetjes,
Michèle
van de zoutoplossing doe ik geen 20 druppels in elke neusgat.
in doe aan elke kant een beetje…
van wie moet jij die 20dr. doen?
weinig aan te doen. ja snotteren: neusspray en een ui op zijn kamertje.
Lieke hoest al een aantal weken en soms met flinke snottebellen.
Ben al bij ha geweest maar er is weinig aan te doen, hardnekkige verkoudheid.
Het was een week over en nu is het weer begonnen! grrrr
en mirte hoest sinds een aantal dagen ook dus het heert hier echt.
Op de PSZ zeiden ze volgens mij is elk kindje verkouden hier nu!
beterschap
Groetjes Gytha
Het weer zal ook zeker een grote rol spelen.
k moet zeggen… door dat hij niet zo lekker is… is hij wel erg moe en neemt zijn rust momenten waar.
Gr
Morgan is ook weer een en al snotter hoor. Het hele kdv loopt met zakdoekjes rond. R in de maand he.
Groetjes,
Michèle
quote:
van de huisarts was ik gisteren
[/url]
[/url]
Maar daar heb je van die handige verstuivers voor.
Gewoon bij de drogist te koop (oa eigen merk).
Dan hoef je geen ellende te hebben met het druppelen.
Eén stuif per neusgat. Ook dat is niet fijn, maar wel
veel makkelijker te doen dan druppelen…
M.
quote:
Het weer zal ook zeker een grote rol spelen. k moet zeggen... door dat hij niet zo lekker is... is hij wel erg moe en neemt zijn rust momenten waar.Gr
Zeker weten dat het weer meespeelt.
Doordat het veel te lang veel te warm is, blijven er veel meer
virussen in de lucht en overal aan, hangen.
M.
quote:
Voor hoesten staat 6 tot 8 weken zegt mijn huisarts. Dus je hebt nog een poos te gaan!Opengesneden ui op een schoteltje dichtbij zijn bedje zetten, verlicht en verzacht.
Verder zijn hoofdeind iets verhogen. Leg iets stevigs onder de poten bij het hoofdeind zodat het geheel telefoonboekdik omhoog komt.Groetekes, Sje
thnx kan ik dat gelijk tegen Rijco zeggen, die buldert ook al bijna 3 weken, haha kan ik zeggen: schat nog een paar weken volhouden
@mamavanowen: heel veel beterschap ermee.
rico heeft nog nooit echt een hoest “last” gehad, maar wel gewoon verkouden, en hij was het 2 weken, maar goed dat zegt niets over andere kids, want misschien is het maar een week en misschien ook wel 8 weken.
en dat hoesten, als ie er echt veel last van heeft, dus dat het vast zit, dan vrees ik dat je op Sje moet vertrouwen, alhoewel dat in dit geval wat minder leuk uitpakt voor jullie, als je kind zolang ziek moet blijven!
beterschap ermee!
Danke
Komt wel goed, zodra owen ligt en slaapt begint het…
Door zijn hoesten merk ik het dat het los zit…,
Komt wel goed.
Kheb een grote jongen van 13 maanden
Gr.Roxanne
hier ook een grote jongen die op het moment stront vervelend is
maargoed neem het hemnu niet kwalijk want gisteren had meneer koorts, merkte het toen ik m op bed legde, en moest als een idioot heel hard gaan fietsen omdat het 10 voor 8 was en ik nog helemaal naar het kruidvat moest voor pcm’s haha.
nu is het niet zo erg meer maar ja vanochtend om 6 uur weer bijna 38
en weet niet hoe het nu is, maar hij uit het in: driftbuien
yeah