kan je de hoes van de maxi cosi uitwassen? Ik kan hem er wel afhalen volgens mij… wie weet dit? en op hoeveel graden … anders past hij helemaal niet meer hahaha
Hoes maxi-cosi wassen
Ik zou hem op 30 graden wassen.
Bij mij gaat op 30 graden bij alles er wel uit (weet natuurlijk niet hoe vies hij is). Vlekjes misschien van te voren insmeren en paar minuutjes laten intrekken.
Als hij dan niet schoon is, kun je hem nog altijd wat warmer wassen.
Kan als het goed is gewoon op 30 graden. Ik heb toevallig vorig weekend de bekleding van de autostoelen van onze meisjes gewassen. Moest op 30 graden op een antikreukprogramma.
Als je de bekleding eraf gehaald hebt, zit er aan de binnenkant ongetwijfeld een labeltje waar precies op staat wat je ermee mag doen.
Groetekes, Sje
hahaha ja dit is echt toevallig ik heb teovallig net de hoezen van de maxicosi en de cradle swing in de was zitten, kom ik terug heb jij dit erneer gezet
maargoed op 30 graden kan het gewoon
thankx meiden/moeders… we gaan het proberen… best een gedoe om die hoes weer goed terug te krijgen in maxi cosi of niet?
Maak desnoods even digitale foto’s van bepaalde bevestigingspunten voordat je de hoes eraf haalt. Dan kun je het altijd terugzoeken hoe het ook alweer moest.
Groetekes, Sje
hier is het wassen en het terugzetten goed gegaan, de cradle swing kussen moet ik nog terug zetten maar zal wel geen probleem zijn die is nog niet helemaal droog
quote:terugzetten van bekleding.
Met het terugzetten van de bekleding of met het wassen van de bekleding?Groetekes, Sje
Meestal zijn die hoezen van kunststof dus op een lage temp gaat alles er wel uit. Ik moet eigenlijk de hoes van Morgan haar wipper wassen. Morgen maar even naar kijken.
Groetjes,
Michèle
eeeehhh de hoes van Joey’s maxi-cosi mag ik volgens het labeltje niet in de wasmachine doen, alleen handwas… Zo ook de bekleding van het wippertje, schommeltje en loopstoeltje…
Het wippertje en de maxi-cosie zien er dan ook niet meer uit, want echt schoon word het niet met een handwasje… Staat in het labeltje van die van jullie dan dat het wel in de machine kan? Want zo niet, dan gooi ik die van Joey er gelijk ook in morgen!
Groetje Anouk
Handwas is een temp van max 30 graden, dus meestal kunnen ze wel in de machine maar ze mogen niet in de droger
Groetjes,
Michèle
Hmm dan ga ik dat ook maar eens doen, de vorige keer met de handqwas heeft het hele spul drie dagen in de badkamer gehangen om uit te druipen en uit eindelijk heel langzaam op de drogen… Niet te doen!
Groetje Anouk
Is die van jou niet van kunsstof dan?? Want polyester en zo zijn altijd zo droog.
Groetjes,
Michèle