Hoi meiden
Wat ben ik weer blij
Robin kan zitten

vond het al zo lang duren ben soms een beetje ongeduldig hihi
hij is zelf ook trots op zich zelf kijk hem maar lachen op de foto
Groetjes Heleen
Hoi meiden
Wat ben ik weer blij
Robin kan zitten

vond het al zo lang duren ben soms een beetje ongeduldig hihi
hij is zelf ook trots op zich zelf kijk hem maar lachen op de foto
Groetjes Heleen
Ik zie net bij haar profiel dat Robin van begin december is. Dus nog geen 8 maandjes oud.
Nou, dan is hij helemaal niet langzaam hoor Heleen!
Stephan zat echt los toen hij 9,5 maand was.
Groetjes, mamma van Stephan

Hoi meiden
Robin is 9 augustus 8 maanden oud
wat een bink word het al zal jullie even een foto laten zien hoe hij was toen hij twee dagen oud was kan je zien wat een verandering

het is niet zo scherpe foto helaas
En wil je meer foto`s zien ga dan een keer kijken op zijn homepage en laat een berichtje achter in zijn gastenboekje
Groetjes Heleen
Gewijzigd door - heleen op 25 Jul 2004 09:43:01
Tsja, haha! Als je een foto ziet van Stephan toen hij 2 dagen oud was en je ziet een foto van hoe hij nu is, herken je hem niet meer terug!!
Ik zal er voor de grap wel eens eentje opzoeken. Hij had zwarte haartjes en donkere ogen. Nu is hij blond met (erg) blauwe ogen!
Groetjes, mamma van Stephan

O heel knap hoor Robin, nu gaat er weer een nieuwe wereld voor je open ! leuk hoor, lekker op de fiets en zo. Veel plezier !
Ja ze veranderen heel snel kijk maar…
toen was ze een paar weekjes oud en nu is ze bijna 16 maanden
Evianne was en is nog hartstikke blond terwijl ik heel donker ben en Daan redelijk. Afgelopen week ontdekte ik bij haar twee zwarte haren. Hahahahaha eindelijk een kenmerk van mama)
groetjes

Wat een mooi kereltje seg…
Leuk he nu ze kunnen zitten…
Groetjes,
Kim
fiere mama van Tibo*(°+10.12.2001) & Jonas (°09.08.2003)
Hoi Heleen,
Puck is bijna 10 maanden en zij zit ook pas sinds een maand los. Ze wilde steeds niet zitten omdat ze dan niet kon bewegen. Dus als je haar zittend op de grond zette, dan gooide ze zich gewoon achterover.
Nu trekt ze zich inmiddels op in de box. Was even schrikken want de box stond nog op de hoge stand en ineens stond ze en kukelde dus bijna aan de andere kant eruit. Beest!
Ik zal vanavond even een foto maken van het aapje als ze staat. Meestal glt ze er ook bij, maar dat moet je er dan maar even bij denken
Nikki
Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Hartstikke goed van Robin.
Ja, het is opletten blijven met die box, die kan beter te vroeg dan te laat naar de lage stand.
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Heee, goed zeg!
En volgens mij is zitten met 8 maanden best wel snel (tuurlijk zijn er altijd die dat eerder kunnen). Nils was trouwens bijna 9 maanden toen hij kon zitten. Iets later dus, maar toen hij eenmaal zat, is hij ook nooit meer omgekieperd. Tsja, zo is Nils eigenlijk met alles: wat aan de late kant, maar dan wel meteen goed. Ook met lopen: 2 dagen na z’n eerste stapjes rende hij de kamer rond (dit is echt zonder overdrijven, Nils slaat gewoon de periode van wankelen en vallen over). Nu dus ook weer hetzelfde met fietsen op z’n driewieler, dat kan hij pas sinds kort, maar dan ook meteen goed en echt hij raced te hele tuin door.