Hoeraaa Milan

is vandaag 3 jaar (alweer)
Oh het lijkt nog zo kort geleden dat hij geboren werd, en nu is ie alweer 3!!
Gister z’n feest gehad het was een leuk feestje voor m’n menneke, hij is goed verwend!!
Van ons pap en Nanda, een supergave tractor, met aanhanger!
Van z’n peettante schaatsschoenen (rolschaatsen), en een plu van tijgetje die wilde die zo graag!
Verder van m’n broer een hele leuke kraanwagen zo’n degelijke grote!!
Verder heeft ie nog, wat auto’s gehad, een kraan met wat bouwblokken, kleertjes, een dvd van bob de bouwer, een kleurboek van bdb, en een broodtrommeltje van BDB, zo’n brommerhandvat, een spongebob en een patrick die beide praten en lachen, en nog de nodige centjes… flink verwend dus, vandaag heeft ie van ons nog een kruiwagen op z’n échte verjaardag!
Hij heeft heerlijk gespeeld met alle nichtjes, en had een topdaggie!!

Ohhhh als ik eraan terug denk, 3 jaar geleden was ik NU aan het bevallen, begon nu door te zetten en had flinke weeen om half 12 was ie er

Groetjes Nathalie & Co

Hoera! Gefeliciteerd Milan! Maak er maar een lekker feestelijke dag van ondanks dat het grote feest al geweest is! Je bent een maand en 2 dagen ouder dan onze grote kleine dame.

Wat grappig dat jij ook nog altijd terugdenkt aan de bevalling Nathalie. Doe ik ook steeds. En vooral op de eerste verjaardag van de oudste heeft dat nog heel wat traantjes gekost. Laatste hormonen denk ik die eruit kwamen.

We hebben de taart toen aangesneden precies op het tijdstip dat ze geboren is (10.38 uur) dus dat beeld van die kleine mop die met haar handjes in de taart graaide samen met het beeld van diezelfde glibberige kleine mop op mijn buik een jaar eerder, maakte dat ik naar de zakdoekjes greep. Hihi!

Groetekes, Sje

gefeliciteerd met je 3de verjaardag en een fijne dag gewenst

Milan, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een hoop kado’s heb je gekregen zeg.

Ook papa en mama en zus gefeliciteerd.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

vavnaf vakantie!gefelicteerd milan!! jij ook alweer 3 jaar…kusssss

groetjes Kim, mama van

en

hiep hoera ,milan is al weer 3 jaar .van harte gefeliciteerd grote man .wat gaat de tijd snel voorbij .zo je bent lekker verwent man .papa en mama en demi ook gefeliciteerd met jou .namens ons .heel veel plezier vandaag

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gefeliciteerd!!!

Zo te horen heb je een hele leuke dag gehad!

Groetjes Mim

Gefeliciteerd Milan, zo te horen heb je een super dagje gehad en ben je heerlijk in de watten gelegd. Nou van ons nog heel veel super toffe jaren erbij gewenst !

Gefeliciteerd!!!
Nou zo te horen een top dag geweest en top kadootjes gekregen.
Geniet er maar van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Gefeliciteerd fijn dat je een leuke dag gehad hebt.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Beetje laat!
Maar alsnog van harte gefeliciteerd met je derde verjaardag alweer!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wauw Milan, Wat ben jij in het zonnetje gezet zeg !
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Alsnog gefeliciteerd hoor met je verjaardag

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Alsnog van harte gefeliciflapstaart! Je bent iig goed verwend, nog een jaartje dan mag je naar school!

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

Ben dr nu pas weer, dus alsnog: van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

lieve milan nog van harte met je verjaardag knul,je bent aardig verwend zo te lezen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn