HOERA !! VANDAAG IS IRIS 1 JAAR !!
HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD (OOK JE PAPPA EN MAMMA) EN HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG !!
Groetjes, Bianca
HOERA !! VANDAAG IS IRIS 1 JAAR !!
HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD (OOK JE PAPPA EN MAMMA) EN HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG !!
Groetjes, Bianca
Bedankt Bieb.
Hartstikke leuk van je!Ik was heel blij verrast met deze nieuwe Topic hahaha.
Tot nu toe hebben we een heerlijke dag.
Het volledige verslag komt nog.
Groetjes Eljada
Hoi Iris,
Van harte, meid, met je 1e verjaardag en een héééle fijne dag, samen met je papa, mama en grote broer !
Groetjes, Brenda, Brian en Tessa.
Hallo.
Nou,wew hebben net de laatste verjaardaggasten uitgezwaaid.Het was echt een fantastisch feest,maar het leek wel of er hier een bom was ontploft.Wat een zooi!!!
Ze is echt verschrikkelijk verwend.Heeft van opa en oma een schitterende poppenwagen gekregen.(lijkt net een echte).En nou ja zoveel kados.Ongelooflijk.Ik ga de fotos bij ikke ben jarig neerzetten want dat lukt me niet hier.
Groetjes Eljada
sorry nog van harte gefeliciteerd 1JAAR EEN MIJLPAAL heel veel kadoo s
groetjes marielle trotse mama van tanja
Waarschijnlijk moeten de foto’s nog goedgekeurd worden en staan ze daarom nog niet bij “Ikke ben jarig”…??
Groetjes, Bieb
Nou,het is goedgekeurd hoor.Ik wist niet dat jullie ze dan nog niet komnden zien.
Dus ze staan er nu echt op!
Groetjes Eljada
Ooops, beetje laat, maar toch
GEFELICITEERD!!!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Ga metteen ff de foto’s bekijken!
Groetjes Mim
Hoi Armanda.
Nee die heeft ze van Oma en Opa.Ze is er wel heel blij mee want ze loopt er de hele dag mee door de kamer.Pop erin,pop eruit etc.Van ons heeft ze een bak met grote houten blokken(die ze ook op kleuterscholen hebben enzo),gekregen.Niels speelt ook heel veel met blokjes maar we hadden alleen van die kleintjes.
Groetjes Eljada
vanhartegefeliciteerd hieper de piep hoeraaaaaaaaaaaaa
van harte veel liefs shirley en de kids kissssssssssssssssssssssss)
)
)
)
schaammmmmmmmmmmm
beetje laaat maar van ook nog van harte gefeliciteerd hoop dat je fijne dag heb gehad met veel kadootjes
groetjes bianca,dylan en kaitlyn