Hoera geboren

om 13.55 is Senna ons nichtje geboren alles is goed gegaan met de keizersnee

en me neef ging nu zijn vrouw halen om naar de kleine te gaan…oohhhh en hij klonk emotioneel lieffffffffffffffffff

dus vanavond ff om het hoekje kijken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

gefeliciteerd

groetjes ingrid

Gefeliciteerd, vertel je ons vanavond hoe en wat?

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Wat leuk!
Gefeliciteerd!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ikke ben verliefdddddddd oooh wat een droppie zeg

senna weegt 3100 gram en is 50 cm lang

en ze keek heel de tijd zo wijs met haar mooie donker blauwe ogen,en maar sabbelen op haar duimpje heerlijk om weer zo kleintje te zien zeg…

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oooh, dat geloof ik onmiddelijk!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

OOOOOOOO heerlijk, wat leuk zeg ! Gefeliciteerd !!!

Ohh wat leuk, gefeliciteerd!!

Groetjes Nathalie & Co

hiep piep hoera het is er ,van harte gefeliciteerd met je nichtje.zo als je haar beschrijft zou ik ook smelte hoor .wat is het dan zo lief . ik wens je neef en zijn vrouw heel veel geluk met de kleine.

groetjes marielle mama van
10-10-01

GEFELICITEERD!!! ook aan de kersverse ouders!!! zal zalig zijn !!!

liefs jessica, &

Van harte gefeliciteerd
Heerlijk dat alles goed
Geniet er van en de papa en mama van harte gefeliciteerd met dit wondertje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

moest jullie allemaal bedanken…

ff update

vrijdag op zaterdag heeft ze(me nicht) een enorme bloeding gehad,en ze hebben het kunnen stoppen gelukkig,smorgens moest ze uit bed om ff te gaan zitten op de stoel ze voelde zich dus helemaal niet goed worden,bloed geprikt hb veel te laag iets van 4.5 dus hebben ze bloed besteld en savonds zou dat aangekoppeld worden

verder heeft ze het idee dat haar ribben gekneusd of gebroken zijn zo veel pijn doet het daar.

met senna gaat het heel goed,de borst was ff minder ze pakte niet goed,dus ff kolven en met spuitje werd ze gevoerd,maar de zuigreflex is er wel dus ze zei we hongeren haar ff uit dan pakt ze de borst misschien goed nu.

tot zo ver de update

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ow dan zal je nicht zich niet erg lekker voelen!! hopelijk gaat het snel beter met hare bloeddruk en haar ribben!!
fijn dat het zo goed gaat met senna, nu hopen dat ze vlug de smaak van de borst te pakken heeft en dan zal alles wel vlug in orde zijn!!
nogmaals gefeliciteerd!!

liefs jessica, &

Gefeliciteerd met je nichtje, en ik wens haar een fijn en vrlijk leventje toe.

groetjes Marianne