HOERA ! FABIANO 2 jaar vandaag!

HOERA!!! VANDAAG IS FABIANO TWEE JAAR GEWORDEN!!

Ik wens je een heeeeeel gezellige dag toe met veel leuke kadootjes en natuurlijk een lekkere taart!

Feliciteer je je pappa en mamma en kleine broertje ook even?

Groetjes, mamma van Stephan

Van harte gefeliciteerd.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

een hele fijne verjaardag met veel kadootjes en vandaag mag alles he

van harte gefeliciteerd en geniet maar lekker van alle aandacht

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Van harte gefeliciflapstaart.
En dat je maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kadootjes mag krijgen.

groetjes en een dikke kus van ons

Ook van mij heel erg gefeliciteerd.
deWauw twee jaar.Dat vond ik tot nu toe leukste verjaardagsleeftijd!
groetjes Eljada
p.s. ik bedoel uiteraard van mijn kinderen hihi

Gewijzigd door - eljada op 18 Feb 2004 20:13:33

GEFELICITEERD!!!

Hoop dat je een leuke dag hebt gehad met heel veel kadootjes

Groetjes Mim

hartelijk gefeliciteerd met je 2de verjaardag

beetje laat maar toch van harte hoor dat je een hele boel kadootjes hebt gehad…

Liefs Tries

fabiano nog van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag en hoop dat je lekker verwent bent en een leuke dag heb gehad

veel liefs en knuffels van tanja en haar mama

ja het is een hele mooie mar drukke dag geweest. hij is verwend maar wel met cadeautjes waar hij wat aan heeft. s’middags heb ik hem nog naar bed kunnen doen hij had nog twee uur geslapen. zodoende kon hij het die avond nog tot 20.00 volhouden. ja het was een geslaagde dag. alleen een min puntje:s’morgens de taart met kaarsjes. hij zat in de kinderstoel en we begonnen eerst te zingen(opa oma en mijn zus en haar man en rolando en ik natuurlijk) echt druk was het nog niet. hij begint te huilen omdat we gingen zingen. ik dacht oke dan nu maar de taart. hij wilde de kaarsjes eigenlijk niet uitblazen, hij keek vragend naar ons omdat hij dat normaal gesproken ook niet mag(ja eigenlijk erg verwarrend voor zo’n kleine) nou dat deed hij nog net maar toen moest die taart weg!!! hoe vind je die? hij heeft er nog net een smartie vanaf gehaald en that’s it!! nou ja geeft ook niet hoor, maar had dit gewoon niet verwacht van hem. hahahaah

ach wel zielig dat hij begon te huilen ja hij schrok messchien dat jullie gingen zingen voor hem dat tanja twee werd was ik alleen met haar martin moest werken en ik ging ook voor haar zingen maar ze had echt zo iets van wat is dit nou dat hoeft niet hoor mama nou ja als hij het maar verder leuk heeft gehad toch??

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Maureen,

Wat leuk dat het zo’n geslaagde dag was!
En dat huilen komt mij erg bekend voor van Stephan’s eerste verjaardag! (er staan geloof ik nog foto’s van op de site hier, bij ikke ben jarig ).
Het is gewoon alle drukte die ze helemaal niet gewend zijn denk ik.

Maar fijn dat hij het verder zo leuk heeft gevonden!

Groetjes, mamma van Stephan

ja zo is het maar net hoor. al die aandacht valt ook niet mee.