dylan van harte gefeliciteerd met je 10 de verjaardag .maar er een onwijs leuke verjaardag van .veel plezier .bianca en hans en kaitlyn ook gefeliciteerd .
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
dylan van harte gefeliciteerd met je 10 de verjaardag .maar er een onwijs leuke verjaardag van .veel plezier .bianca en hans en kaitlyn ook gefeliciteerd .
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
Dylan, fijne verjaardag knul!
Of mag een jongen van 10 geen knul meer genoemd worden.
Gozer dan maar?
Dylan, fijne verjaardag gozer!!!
Groetekes, Sje
Heyyyyyyy Kerelllllll mega gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een onwijs te gekke dag van en ik wens je nog heeeeeeel veel gave jaren.
Hey Dylan 10 jaar alweer
We wensen je een hele leuke gezellige dag
En dat je heerlijk verwend bent /word
nog net op tijd!! een echte tiener alweer !! gefeliciteerd Dylan
groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??
bedankt namens onze tiener hihi
hij is heerlijk verwend gisteren en heb heerlijk genoten van alle aandacht die hij maar kreeg
van ons heeft hij een mobieltje gehad,met prepayd kaart erin,voor nood…hij wil wel eens op school blijven om te spelen,of met vriendje mee,maar hgij heeft maar 15 min om thuis te komen anders ga ik zoeken,en hans vond dat wel veiliger,kan hij bellen als hij verlaat is,of ff mee fiets met vriendje
verder van zijn zusje een dekbed overtrek van feyenoord,van opa en oma eenbaddoek van feyenoord en centjes,van me vriendin centjes en zo heerlijke fles met celbretions erin hmmm van onze neef centjes met zuurstok,van zijn grote neef lege bionocol (als ik het goed schrijft,van de buren heerlijke choco kerstman met kado bon,van mijn nicht ook centjesen van me broer ook centjes
volgens mij heb ik het zo wel gehad daacht ik…
heerlijk verwend en nu moet hij nog ff verder sparen hij wil namelijk een psp voor onderweg,hop het uit zijn hooft te praten,want ja als je zo een heb dan de spelen nog die zijn duur en zei al ik ga niet ales betalen dus je heb dadelijk zo ding en dan geen spel,hij heeft al gameboy met broodtrommel voor spelen vind het wel welletjes zo als ik het zeggen mag
maar goed het was leuk en daar gaat het om
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
sorry te laat
nog van hartelijk gefeliciteerd dylan
met je verjaardag.
zo te lezen ben je goed verwend.
groetjes katinka
oeps te laat alsnog gefeliciteerd Dylan!
Tis te laat maar niet minder gemeend
Groetjes Nathalie & Co