gefeliciteerd 2 jaar alweer,laat je lekker verwennen
Hoera daan is jarig
HOERA!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoop dat het gezellig was vandaag enne…een fijne dag nog!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?
Hiep hiep hoeraaaaa
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Heel veel plezier
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Gefeliciteerd Lievie !!en we wensen je een hele toffe verjaardag. Dikke zoen van ons en Evianne natuurlijk. Ook pappa en mamma van harte gefeliciteerd.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ik kan die kalender niet vinden hoor. Hihihi was een belg he, zal wel goed komen met de nieuwe site.
hiep piep hoera daan 2 jaar van harte gefeliciteerd ,en dat je maar lekker verwent wordt .papa en mama ook gefeliciteerd met jou .heel veel plezier nog vandaag
groetjes marielle mama van tanja
Namens Daan bedankt allemaal. Dat jullie aan hem gedacht hebben.
Ik moest ´s ochtends werken, maar heb mijn zoon wel nog kunnen feliciteren en een paar cadootjes zien uitpakken.
Hij was jammer genoeg ziek ( verkouden en weer last van valse kroep). ´s Middags na zijn dutje had hij een opleving en heeft een geweldige middag gehad tot 17 uur toen weer gaan slapen en weer een geweldige avond gehad. Hij heeft heel veel cadeautjes gehad. Grote tractor, fietsje, kleren, auto´s, geld blokken.
Vandaag is hij er stukke beter aan. Hij heeft geen koorts meer en de hoest is grotendeels verdwenen. Is wel nog snotverkouden. ( Wat wil je ook na zo´n hitte periode en dan een dag later nog maar 16 graden).
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Je jammer dat ie zo ziek was, maar gelukkig heeft ie het dus alsnog naar zijn zin gehad. Tja, wat wil je ook inderdaad met die temperatuursschommelingen.
Alsnog gefeliciteerd van ons!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Nog gefeliciteerd, Daan is nu officieel peuter! Jammer dat ie ziek was op de eerste verjaardag die hij bewust meemaakt, maar hopelijk volgen er nog een heleboel verjaardagen die hij in gezondheid mag meemaken!