Hoera, Bram is geboren!

Op 15 sept. is onze 2e zoon Bram geboren!!! Joep is nu een grote broer.
Gelukkig ging de bevalling veel beter en sneller dan bij Joep. Toen ben ik 27 uur bezig geweest en nu 7,5 uur. Ik kon lekker thuis bevallen en het ging echt heel goed en snel. Wel ben ik veel bloed verloren (1000 cc terwijl 300 normaal is) maar het stopte net op tijd e daardoor hoefde ik niet naar het ziekenhuis. Bram is een gezonde vent! Hij woog bij de geboort 3840 gram en na twee weken al 4177! Dankzij mama’s groeimelk. Hij drinkt heel goed en zit al lekker in een ritme van 3 uur. Hij is heel tevreden en rustig. Als ik hem 's nachts heb gevoed leg ik hem wakker weg en tukt hij lekker verder.
Wel heeft hij veel last van zijn darmen, hij kreunt soms erg hard, erg zielig helemaal omdat ik niets voor hem kan doen. Natuurlijk wel lekker bij me nemen en druppels geven maar dat helpt maar een beetje.
Joep is heel lief voor Bram en wil hem steeds aaien en kusjes geven. Joep mag dan een grote broer zijn, ook hij is nog maar een dreumesje van 15 maanden…maar wat lijkt hij enorm naast zijn kleine broertje. Voor dat Bram geboren is heb ik heel vaak plaatjes van baby’s gekeken met Joep en aldoor gezegd aaah lieve baby, geef baby maar een kusje etc…misschien dat dat toch geholpen heeft?
Het gaat allemaal heel goed, ook met mij. Op maandag ben ik bevallen en zondag was ik al lekker aan de wandel. Ik voel me eigelijk heel goed, kan me niet voorstellen dat het nog maar 3 weken geleden is. Wat een verschil met de kraamtijd van Joep. Ik doe eigelijk al weer gewoon alles. Gelukkig voel ik me heel goed want het is natuurlijk best aanpoten met 2 kleintjes.
We wonen sinds kort weer in het Noorden (na 10 jaar Westen) lekker dichtbij familie en vrienden en dat is heerlijk, een helpende hand is zo geregeld.
Jullie zullen me dus in de komende tijd weer bij de baby topics tegen gaan komen denk ik. Want ook al is het nog niet zo lang geleden dat Joep een baby was, je vergeet een heleboel dingen zo snel!

Joepie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bram !

Heeeee gefeliciteerd met deze knappe kerel ! Lekker gaan genieten met die 2 boeven.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Van harte gefeliciteerd!! Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan, en dat het een gezonde knul is. Geniet er maar lekker van.
Groetjes, Daniella

Gewijzigd door - Asje op 07 Oct 2008 21:54:07

Hé, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met Bram.
(Bram was ook onze jongensnaam. We hebben uiteindelijk 2 meisjes gekregen).

Groetekes, Sje

he gefeliciteerd he meid lekker genieten hoor voor je het weet ben je al weer
vergeten hoe klein ze waren heb ik op dit moment ook.

gr de mama van leyla

veronique daniels

mamanja gefeliciteerd meid met je zoon

super goed nieuws

Gefeliciteerd met jullie zoontje Bram!
Leuke naam!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Van harte gefeliciteerd met je 2de kanjer Ga er maar lekker van genieten!

hartelijk gefeliciteerd. fijn dat je bevalling zo goed gegaan is. groetjes chantal

Chantal

van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

groetjes digie tante gytha

Van harte gefeliciteerd!!!

M.

Gefeliciteerd met jullie zoon
Ene als je Bram wilt showen aan ons hier
Mag dat altijddddddddd hoor hihih
Geniet van jullie tweede wondertje

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi,

Gefeliciteerd.

geniet ze

groetjes