Hoelang voeden

Hallo allemaal,

Onze kleine meid is een erggggg trage drinker. Ze begint eerst heel goed maar nadat ze 80 heeft gehad gaat ze heel traag doen. Af en toe een haaltje uit de fles. Soms gaat het wat sneller en heeft ze fles met een 20 min leeg. Maar soms zijn we bijna 3 kwartier verder.
Ik vind het erg gezellig hoor en geniet er ook wel van. Maar ze mag van mij wel wat sneller drinken.
Of is het normaal dat kindjes zo traag drinken. Onze oudste had altijd zomaar de flessen leeg (tussen de 15 en 20 minuten)
Ik gebruik de Avent flessen, ze heeft nu speen 2 erop. Ik heb ook wel een 3standenspeen. Maar daar kan ze nog niks mee. Heb dan meer in het doekje dan in haar maag.

Iemand nog een idee?? Of zijn er flessen die wat makkelijker drinken?

Wij hebben dat met Sylvie ook een hele poos gehad. Vooral 's nachts was dat best vermoeiend. Maar bij ons is het uiteindelijk uit zichzelf beter geworden. Wij hebben er verder niks aan gedaan. Ze ging op een gegeven moment zelf sneller drinken.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Romy is 4 maanden en doet ongeveer 30 minuten over 150 ml. Wij hebben ook Aventflessen en speen 2 erop. Speen 3 gaat voor haar veelste snel. Ik heb me erbij neergelegd. Volgens het CB was het niet erg. Ze groeit goed en komt goed aan. Alleen als ze heel veel honger heeft dan is ie in 20 min leeg.

Wij hebben dat met onze kleine man ook gehad. Ik stopte halverwege altijd zodat die ff een boertje kon laten en na een paar minuten ging ik weer verder. Ook wilde hij niet meer in de arm drinken als ik hem dan in de box, z’n bedje, reiswieg legde dronk die de fles in 1 x leeg en ook nog sneller. Dacht dat het misschien ook wel aan de houding lag.

Geen idee hoelang je moet blijven zitten. Ik heb 2 hele snelle drinkers. Iedere fles gaat altijd leeg. Fles van 200 cc heeft Daan met max een kwartiertje op. We hebben Avent flessen nr 1. Bij Tim zijn we ook nooit verder gekomen dan nr 1. Als we nr 2 gebruiken dan zijn ze nog sneller leeg.

Vriendin van me had ook een hele trage drinker. Is uiteindelijjk wel beter geworden, maar zij zaten ook vaak 3 kwartier voordat de fles leeg was.

Groetjes,
Sandra