Hoelang passen ze maat 4 of 4+ van luiers?

Ik heb lekker groot ingeslagen (pampers, 3 pakken voor 17,50)
Ons zoontje is 9 1/2 maand 10 kilo en 72 cm en draagt maat 4
Ik heb het meeste maat 4+ genomen met het idee dat hij over een niet al te lange tijd een maatje groter moet hebben.
Maar ik heb een maatje 4+ uitgepakt en merk haast geen verschil, toen ik op de site van Pampers ging kijken las ik dat 4+ net zo groot is als 4 maar meer absorberend is (handig voor de nacht)
Ik heb voor bijna 5 maanden luiers in huis, past hij ze dan nog wel ?
Maat 5 is van 11 tot 25 kilo, Dion heeft spekbilletjes en vetrolletjes hihihhihih
Tot welke leeftijd zat jullie kindje in maat 4 - 4+ ?

Groetjes

Dyalno zit nog in 4 en 4+ Maar die weeg maar 9,4 kilo die heeft geen vetrolletjes enzo. De groei gaat straks wel langzamer natuurlijk en het is vanaf 9 kilo en niet tot

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Geen peil op te trekken, het is maar net hoe smal de billetjes van de kleine mop zijn.

Er zijn kinderen die heel snel dikkere billetjes hebben en er zijn kinderen die heel lang bijna geen billetjes hebben.

Groetekes, Sje

Je kunt ze altijd nog doorverkopen of weggeven
Enne…officieel moeten die luiers bij je zoontje nog wel even kunnen hoor!
Liefs, Anne

hoi Damian heeft de 4+ aangehad tot ruim anderhalf en heeft nu 5
dus moet lukken.Zodra ze kruipen,lopen worden ze weer wat smaller en past het prima

Gewijzigd door - beaware op 05 Jan 2010 21:20:35

Thanks meiden, ik denk ook wel dat hij ze allemaal op kan dragen.
Hij kruipt al 2 maanden en staat sinds 3 weken continu aan de box en is altijd druk en bewegelijk.
in het begin groeide hij zo snel, soms kon hij in een week tijd zijn rompers ineens niet meer aan en moest ik ook over naar een andere maat luiers.
Hij is pas bij het CB geweest en was maar 230 gram in 2 maanden aangekomen dus het gaat idd. niet meer zo hard.

Ik kocht bewust nooit grootverpakkingen luiers vanwege het risico dat ze eruit zouden groeien. Ik had wel altijd 1 pak luiers van 1 maat groter in huis voor de zekerheid.

Groetekes, Sje

Mijn zoontje is paar weken geleden gewogen bij het CB en woog toen 13 kilo. Hij past de pampers luiers 4+ nog prima. Jouw zoontje is pas 9,5 maand, dus ik verwacht dat hij nog wel een tijdje deze luiers draagt. Hier waren ze afgelopen weekend ook in de aanbieding. 3 pakken voor 20 eur, dus heb meteen 6 pakken meegenomen. 4 pakken 4+ en 2 pakken 5 (die draagt hij s’nachts).

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

vind het wel knap dat je met 3 pakken , 5 maand denkt te doen hoor

of heb je echt die mega mega pakken gekocht?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoi…ik wil wel weten in welke winkel die aanbieding is want normaal zijn die pakken hier 9.99!
Ik koop ook altijd meer luiers ineens in…altijd vooruit denkend
Ik heb boven nog 11 pakken liggen tot 18 kilo(pampers en huggies)…hij weegt nu 10.4 en kan er nog lang in.
Ik heb voor de nacht pampers 4+ die zijn tot 20 kilo.

Als er aanbiedingen zijn ben ik ook een grootinslager!

Volgens mij kan jouw zoontje nog lang in de maat hoor!

GR, Danielle

Etos heeft nu de aanbieding drie pakken voor 20 euro.

Erik draagt al maanden en maanden maatje 5 van de pampers, die passen hem het beste. En 's nachts maatje 6. Hier zit 'ie dus al tijden in, terwijl 'ie best snel uit de kleinere maten groeide. Ik denk dus dat het per kind verschilt hoe lang ze erin zitten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lindsey zit nu in al een tijdje op maatje 4. maar het ligt ook maar net aan de bouw van het kindje. Lindsey is een tenger meisje dus zal maatje 4 nog wel een tijdje goed zitten maar als je kindje wat kleiner en steviger is tja dan zeggen die aantal kilo’s die op de verpakking staat ook niet zoveel meer.

ach en mochten ze op een gegeven moment niet meer passen dan is er toch vast wel iemand in je omgeving (of via via) die ze dan kan gebruiken.

liefs,
Rinske

Hylke zit nu al heel lang op 4+.
En blijft daar ook nog wel een poos inzitten.

Oh enne, “Ik heb voor bijna 5 maanden luiers in huis”: daar zou
ik niet al te zeker van zijn…
Het verbruik gaat namelijk opeens omhoog

M.

Wij zijn van 4 naar 4+ overgestapt op het moment dat Julian 's nachts begon door te lekken. Eerst probeerde ik overdag 4 en 's nachts 4+, maar dit was voor manlief te verwarrend haha. Dus maar helemaal overgegaan op 4+. Nu moet ik wel zeggen dat niet iedere 4+ hetzelfde valt. Huggies 4+ valt hier erg krap terwijl 4 van Lidl weer erg ruim valt. We hebben nu 4+ van Aldi, 76 luiers voor 11.99. En ze bevallen erg goed. Julian is een buikslaper en dit is één van de weinige luiers die hem 's nachts droog houdt. Ze zijn net zo soepel als de pampers (vinden wij) en misschien nog wel iets soepeler dan die van Kruidvat.

En ja, hier doen wij ook geen vijf maanden met 3 pakken… Zeker niet als er een buikgriepje om de hoek komt kijken. Dan gaat er al snel een heel pak doorheen in een weekend… Maarja, dat is meer uitzondering dan regel Wij gebruikten zo’n zes tot acht luiers per dag. Dat wordt nu wat minder aangezien meneer interesse heeft gekregen in het potje :smiley:

Maarruh, maatje 4+ gaat best een tijd mee. Julian is nu zo’n 12 kilo en kan er nog wel even mee door en hij is echt niet de dunste

@ Danielle: 18 pakken? Dat is wel heel veel! Hahaha. Ik heb er vaak hooguit 3 liggen met een aanbieding en dat vind ik al veel!

Eva zit al maanden in 4 en die zitten prima nog. Volgens mij zijn die toch ook tot 18 kilo? Eva heeft best mollige babybeentjes nog en een dik buikje, maar heupjes en billen heeft ze niet. Dus ik denk dat zij ook nog lang in 4 zal zitten. Over 4+ denk ik eigenlijk niet na? Maar als ze wat gaat doorlekken, zal ik daar eens voor kijken. Maar sinds ik weer af ben van de ETOS-luiers heeft ze niet meer gelekt, dus het zal wel aan dat merk hebben gelegen. Met Pampers gaat het prima. En het aantal kilo’s zegt ook niet veel. Het dochtertje van mijn collega is bijna 3 jaar en heeft ook nog maatje 4.

Groetjes Rainbow, trotse mama

rico heeft 4+, maar volgens mij heeft het plusje toch niet zo zeer met de lengte maar meer met de breedte te maken? ik weet niet hoor i heb nooit 4 gepakt, meteen 4+
weet eigenlijk verder het verschil ook niet…? volgens mij de breedte

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ruben heeft luiers van c1000, 4+… eerst had ie 4 maar 4+ is net een tikkie( valt bijna niet te zien) groter en misschien ook breder …
hij past er in ieder geval beter in

had eerst kruidvatluiers maar wou die van c1000 ff uitproberen…moet zeggen…ze bevallen goed!!

groetjes!!

karin

De twins zit ook in 4 nu.
Voor britt heb ik junior gekocht voor de nacht.
Moet zeggen dat Max nu ook de echte pampers heeft alleen voor de nacht de goedkopere gaan de hele nacht niet reden.
Ik haal de gewonnen luiers altijd in Duitsland bij de DM 86 stuks voor 10 euro er gaan me ook een luiers door hier haha kan wel een extra vuilnisbak aanschaven alleen voor de luiers.

[/url]

[/url]