Hoelang niet eten?

hallo
ben ik weer!
Emma is nu ruim 11 maanden. En sinds een week heeft ze geen zin in haar avond eten, en sinds drie dagen eet ze ook steeds minder brood. Vandaag was het toppunt.
vanochtend alleen haar fles, brood wilde ze niet…
om 11 uur fruit
’s middags wilde ze geen brood
om 16 uur yoghurt dat ging er goed in
avond eten wilde ze niet 1 hap!!
avondfles maar een pap fles gegeven daar heeft ze wel 170cc van op, dus dat is nog wel ok.

maar dit is toch veel te weinig?

Hoelang houden ze die "niet willen eten " periode vol?
Ze wil trouwens wel eten hoor, alleen lekkere dingen, een lange vinger weigert ze niet!!

wat doen jullie hiermee?

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Geen lange vinger gevev in ieder geval. Morgan heeft dit ook even gehad, op het kdv at ze wel maar thuis niet of slecht. We hebben het maar zo gelaten. Zo lang ze goed dronk hebben we ons niet druk gemaakt. In het begin was ik helemaal gefrustreerd en dat werkte nog meer averechts en nu als ze niet wil eten zet ik het weg. Toetje krijgt ze wel want ik wil dat ze aan haar calcium komt, maar verder geen extraatjes. Als ze honger heeft komt ze wel.

Overigens werkt dit weer ook niet echt mee voor de eetlust.

Groetjes,

Michèle

net wat Michèle zegt kan ook aan het weer liggen en indd die lange vinger kreeg ze bij mij ook niet.
Geen vervangende dingen geven want dat heeft ze heel snel door en dan is het eind zoek en zolang ze goed drinkt niks aan de hand

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Zie mijn berichten in dit topic:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=14837

Hoef ik het niet helemaal opnieuw te typen.

Niet nadenken over hoeveel ze eet. Als ze maar genoeg drinkt. Rond het jaar gaan ze allemaal moeilijk doen met eten. Volledig negeren. Niet eten, dan maar niet!

Volledig negeren! Laten merken dat jij de baas bent en dat er met jou niet te sollen is. En alternatieven geven moet je al helemaal niet doen want ze lacht zich helemaal suf dat ze met je kan sollen en gaat hierin steeds verder!

Groetekes, Sje

dat zei ik sje zelfde tijd

Liefs Michelle

Waarvan akte, zullen we dan maar zeggen! Haha!

Groetekes, Sje

Liefs Michelle