Hoelang mag diarree duren?

Eigen risico, ik heb een verzekering waar ik zowat voor elke scheet moet betalen en het is nog een dure ook! Hoe dat met Eef zit weet ik niet? Maar het gaat me niet om het geld, maar om het feit dat dit al de 2e keer is dat zo’n assistente me voor niks eigenlijk laat komen. Ze verdienen hun geld wel érg makkelijk zo!

@Inge, Eva dronk dat Coveltsap zowat elke dag…Ik wist het niet, dacht dat ze veel moest drinken en gaf dat spul dan. Heb ik het misschien alleen maar erger gemaakt…Vandaag ook weer 5 poepluiers, het houdt niet op!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nee kinderen zijn tot 18 jaar altijd gratis meeverzekerd,
rainbow, mochten ze dat ervan af trekken bij jouw eigen risico dan mag dit niet.
zou daar gewoon over gaan zeiken als ik jou was
maar idd het is gewoon dom dat je dan komt en uiteindelijk onderzoeken ze dr niet eens even fatsoenlijk.
belachelijk gewoon. ook daar je mond over open trekken hoor meisie! zeker als je ongerust bent.

ik ken die sap niet waar jij het over had. wat is dat voor iets?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Van appelsap kunnen kleintjes inderdaad peuterdiarree krijgen. Ik zou eens een paar dagen water geven ipv sap. Als je dan geen verbetering ziet, is het wat anders.

Groetjes Natasja

Ik wou net zeggen, stop even met de appelsap en ook geen rozijntjes was ik al zei.

Groetjes,

Michèle

Inge, dat sap wat ik bedoel is gewoon diksap met appelsmaak zeg maar. Dat heb ik niet gegeven, maar echt 0 verbetering. Vandaag zitten we op 6 poepluiers, door en door dun. Dat is nu al bijna 12 dagen zo! Ze was vandaag ook helemaal zichzelf niet. Ze ligt nu bv in bed, dood- en doodop, maar ze wil niet slapen en dreint steeds. Als we dan komen, gaat ze weer lachen en kletsen. Maar ze is echt bek-af, heeft vanmiddag ook niet geslapen! Ze huilde vandaag best veel en at ook slecht. Ze wilde alleen best veel vla hebben. Ze was vandaag best een zielig hoopje mens. Ik hou het wel in de gaten en als het niet beter gaat, ga ik terug naar de ha. Dan geeft hij toch maar iets mee. Dat wilde hij nu niet doen, omdat het niet goed is voor die kleintjes. Maar als het zou blijven duren, zou ze Loperimide ofzoiets krijgen. Ik hou haar in de gaten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Geef het even kans om aan te slaan Rainbow, geef haar ondertussen een extra soepstengel als ze dat wil of rijpe banaan als ze het wil hoor want ik weet hoe ze is met fruit. Ook witbrood ipv bruin helpt goed. Beschuit stopt ook, en inderdaad anders terug naar de ha gaan.

Groetjes,

Michèle

Zielige Eva. Erik geeft haar een knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zou ze het Noro-virus kunnen hebben? Dat kan ook zolang aanhouden.

Groetekes, Sje

ik dn niet dat je na een dag al verbetering merkt,
even afwachten, maar wat ik al zei die appelsap of appels houden he talleen in stand, of maken het erger, het zit toch in dr lichaam dat moet er hoe dan ook uit.
maar als ze nu al zo is meis voel ontzettend met je mee zeker omdat ze ook wat in een dip zit nu. denk helemaal terug aan dat geklooi met rico… echt maf voel dat verdriet enzo weer een beetje opkomen, hoop echt niet dat het met Eva ook zo gaat meisie!
maar gaf jij nou ORS??? doen! echt doen en het liefste elke keer nadat ze diarree heeft gehad (deden ze in het ziekenhuis bij Rico ook… dat was dus zo’n 12 keer op een dag) maar houdt je wel aan de dossering van de verpakking he, in het ziekenhuis is dat anders hoe ze dat doen maar dan is dat meer hun zorg zij weten precies wat ze doen. jij moet gewoon de aanwijzingen op de verpakking opvolgen.
Maar als ze uit aan het drogen is (wat me logisch lijkt na zolang al…niet om je bang te maken hoor) echt die ORS gaan geven want anders zijn de rapen helemaal gaar dadelijk.
heeft ze verder geen koorts nu?

@Sje: dat noro virus wat jij zegt… dat is ook echt heel hardnekkig dit en het vorige jaar.
Niet normaal hoe agressief de griepen nu zijn en hoe terugkerend ook!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker