Eigenlijk geen vraag, maar gewoon even klagen. Colin gaat nu overdag helemaal niet meer slapen. Als ik hem in bed leg, gaat hij meteen staan en dan huilen. Het lukt hem meestal nog niet om zelf te gaan zitten of liggen en vaak valt hij of stoot hij zijn hoofd. Ik ga dan steeds terug, leg hem neer en ga weer weg, maar hij gaat gewoon niet slapen. Hij slaapt alleen als ik naast hem lig en zijn armen vasthoud en dan nog wil hij alleen maar draaien en staan. In de wandelwagen slaapt hij wel nog af en toe, maar niet lang.
's avonds ben ik ook zeker een half uur bezig met hem steeds neerleggen. Hij valt om van de slaap en als ik hem neerleg slaapt hij vaak al half, maar als ik hem loslaat draait hij weer en gaat staan en huilen. Ik wordt er een beetje gek van en heb daarbij ontzettende last van mijn armen en rug. Hij weegt nl. 10 kilo.
Is gewoon een kwestie van volhouden, maar als hij wakker is en beneden is hij zo gezellig en vrolijk dat het soms moeilijk is om hem in bed te laten huilen.
Als iemand nog een tip heeft om deze sprong door te komen, graag!! En weet iemand of het na de sprong ook beter gaat met slapen? En als je er ook middenin zit, klaag lekker mee dan weten we ook dat we niet alleen zijn!!
22-12-2009 colin geboren