Hoelaat warm eten?

Hoelaat eten jullie kinderen warm? Hier eten we tussen 11.30 en 12,30 brood, tussendoor een soepstengel/rijstwafel en wat drinken , dan tussen 1600/1630 warm eten. Het lijkt me leuk en practisch als we straks met z’n allen tegelijk kunnen eten, vooral omdat Julian bijna 1 jaar is. Maar dan wordt de tijd tussen zijn boterham en warm eten zo groot. 5,5 uur ertussen lijkt me zo veel. Hoe doen jullie dat? Of kan ik rond 1600 nog een tussendoortje geven om de tijd een beetje te rekken?

Gr Sandra

hoi
ja dat zou ik wel doen , even rekken tot dat jullie gaan eten
ik heb dat tenminste altijd gedaan , gelijk met de pot mee ,en gelijk met ons!!
vind ik ook het handigst , anders blijf je aan het koken
en dat er 5 en half uur tussen zit is niet zo erg hoor , je gaat toch naar drie hoofd maaltijden per dag werken ontbijt, lunch , en avondeten
en tussen door fruit , koekjes ,enz…
en ze worden ook wat minder hongerig als ze wat ouder worden!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 5 mnd

hier ook gelijk mee eten als wij gingen eten

en hebben ze trek gaf ik altijd klein koekje of plakje worst

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hier hebben we van het begin af aan geprobeert om om 17:30 warm te eten.
Het was wel eens wat eerder anders hield hij het nog niet vol maar de laatste tijd schiet de klok aardig door naar 18:00

Groetjes Marianne mama vanRuben

Hoi onze dochter is nu 10 maanden en eet eigenlijk al een aantal maanden op 17.30 /18.00 warm. Nu krijgt ze idd tussendoor fruit of koekje en sap.
Ze red het eigenlijk altijd. Ik ben gewoon langzaam gaan schuiven met een half uurtje tot ik op 17.30/18.00 zat. Ging heel goed.

Wat eten jullie kindjes al?

Ik kook nog steeds appart voor Julian, en meestal heb ik in de diepvries altijd wat liggen. Hij eet echt alles; bloemkool,broccolie,alle soorten bonen,wortels,witlof,spruitjes,courgette,paprika etc. Meestal doe ik er aardappels,rijst of macaronie bij. Qua vlees eet hij soms kip of gehakt, en ook zalm en tonijn vindt hij lekker. Straks wil ik alleen nog appart voor hem koken als we iets met saus eten waar veel zout in zit, en verder gewoon met de pot mee. Ben benieuwd…

hoi hier eet de kleine tussen half zes en zes uur en het lukt prima ze houd het gewoon vol tot die tijd. nu eet ze nog uit potjes maar als die straks op zijn gaat ze met de pot mee eten en dan gaat ze wat later eten rond zes uur half zeven dus hoop dat het goed gaat.

groetjes

Charlotte heeft altijd tegelijk met ons warm gegeten, om 18.00 uur.
Toen ze 1 jaar was, gaf ik haar om half twee een boterham. Tegenwoordig eten we tussen 11.30 en 12.30 uur een boterham. Als ze uit bed komt (rond 14.30 uur) dan krijgt ze fruit en soms later nog een doosje rozijnen.

Groetjes, Sandra