Hoekbescherming voor houten salontafel

Hallo lieve moeders,
Mijn dochter Tara van bijna 10 maanden kruipt er sinds een paar weken flink op los. Nu heb ik een tijdje geleden via Baby-walz plastic hoekbeschermers gekocht maar die stomme dingen die plakken niet op een houten tafel met het bijgeleverde tweezijdige tape. Ook niet als ik de hoeken ontvet met alcohol. Hoe hebben jullie dit opgelost? Tips liefs ook stylisch verantwoord zijn van harte welkom.
liefs,
Manon

Gewijzigd door - Nonnetje71 op 20 Sep 2007 16:05:29

Ik zou als ik jou was sowieso contact opnemen met Baby-Walz over de kwaliteit van die dingen. Zou niet moeten kunnen dat zulke veiligheidsdingen zo belabberd zijn.

Wat wij hebben gedaan toen die kleine moppen de wereld gingen verkennen? Niks!
Alleen echt gevaarlijke dingen weggehaald en verder niks. Dus ook geen beveiliging op de hoeken van de salontafels. Op de een of andere manier is dat niet nodig geweest. Hebben wij nooit het idee gehad dat ze daar tegenaan zouden kruipen/lopen.

En ik moet zeggen bij niemand in mijn vrienden-kennissen-familiekring heb ik ooit van die veiligheidsdingen op de hoeken van de tafels gezien. Dus een oplossing zou kunnen zijn: eerst maar eens afwachten of ze er echt tegenaan stoot.

Die kleintjes stoten en vallen zo vaak zodra ze op pad gaan, daar is weinig tegenin te beveiligen. Daar komt waarschijnlijk de uitdrukking “vallen en opstaan” vandaan.

Groetekes, Sje

ik ken die hoekbeschermers inderdaad wel van babywalz,
wij hebben hier ook een houte tafel dus die dingen hoef ik dan niet meer
te gaan bestellen,
en tuurlijk heb je gelijk met “vallen en weer opstaan” ,
maar vind een stap voor zijn toch ook wel erg belangrijk,
onnodig ongelukken zijn niet nodig vind ik…

gr Janine & Destiny