Vandaag die veiligheidspinnetjes op de kastjes gemonteerd zodat Nina niet meer de kastjes open kan maken. Wat was ze boos dat het kasje niet meer open ging!!! Ook op de stopcontacten heb ik nu van die draaiplaatjes want overal waar ze gaatjes ziet wil ze met haar vinger in peuteren. Daarom zou een peuter peuter heten denk ik haha.Nu hoef ik zelf ook minder politieagentjes te spelen en hoef ik minder vaak op te staan. Het traprekje moet ik nog monteren boven. Maar onder wil ik er ook een maar ik weet niet hoe ik het daar monteren moet. De trap loopt twee treden door daardoor is er nog twee treden ruimte aan de zijkant waar ze langsop zou kunnen. Als ik het schanier aan de rechtermuur zou monteren is er dus aan de andere kant ruimte. Aan de andere kant kan ik hem niet monteren vanwege die twee treden ruimte. Heb nog geen idee hoe ik dat op moet lossen. Nina heeft een neus voor openstaande deuren en als ze de kans heeft wil ze de trap op klimmen. Het leuke sinds deze week is dat ze wijst naar alle dingen wat ze hebben wil. Lekker handig. Maar voor de andere kant lijkt het dat ik haar op haar wenken bedien wanneer ze ergens naar wijst. Hoop niet dat ze daar verwent van wordt of lui wordt om de dingen (knuffels, bal) zelf te pakken. Of dat ze dan de moeite niet doet om het te proberen uit te spreken. Groetjes Chantal
Chantal