Hoe zoutoplossing toedienen?

De titel van het topic zegt het al: hoe kan ik het beste zoutoplossing toedienen aan mijn zoontje (net 1 jaar)?

Ik heb een klein spuitje van het ziekenhuis meegekregen met kant-en-klare zoutoplossing, maar moet hij liggen op de rug of half liggen of met het hoofd achterover?

Graag hoor ik tips van jullie (nu is het voornamelijk huilen en spartelen).

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ik weet het niet zeker,
maar ik weet niet meer waar mee, ik heb ook eens iets in emma d’r neus moeten doen, dan had ik haar op d’r rug op schoot, en dan haar hoofd van mijn schoot af naat beneden laten hangen. Je moet wel met z’n tweeen zijn!

groetjes Gidget

[img]http://lb3f.lilypie.com/Jw9np1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

je bedoelt een neuspray denk ik he?
Ik deed het bij mijn zoon als hij op zijn rug op de commode lag, werkte prima en hij vond en vind het nog een soort grappig ook

Lfs

ja klopt, het is voor in de neus. Maar ik heb er geen “spraypompje” bij, maar een klein spuitje, zodat ik het kan druppelen. Vandaar mijn vraag.

wat onhandig dat ze je dat niet in een spray hebben gegeven, dan zou ik hem op schoot nemen achterover laten leunen en erin druppelen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

die hebben wij ook eens gehad, weet niet of jij hetzelfde hebt, maar de reden dat ik toen druppels kreeg ipv spray is dat er in die druppels nog iets extra’s zat om de neusslijmvliezen te doen slinken en die hadden ze niet in spray. ik heb haar toen gewoon op haar rug op de bank gelegd en de tv aan zodat ze wat afleiding had. Toen kon ik het zo in haar neus druppelen. Anders idd snel proberen te doen als je partner even de handjes vast houdt. Is sneu, maar is even niet anders.

mama1980

je hebt bij de apotheek toch ook zoutoplossing in een flesje zitten die je als een neusspray gebruikt? waarom zo ingewikkeld?

Morgen bij de drogist gewoon de versie met pompverstuiver kopen,
veeeeeeel handiger

M.

Gewoon dat spuitje doen, doe bij Dylano niet anders. Komt veel verder dan een neusspray nl vandaar dat ze een spuit geven in het zh. Ik laat Dylano gewoon staan of zitten, wat je zelf het makkelijkste vind. En je doet de spuit in zijn neus en met veel kracht spuit je het leeg. Loopt wel wat uit, maar blijft genoeg binnen omdat het veel verder komt als de neusspray. Neuspray heeft hier nog maar zelden geholpen maar de spuit wel.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

allemaal bedankt voor jullie reacties. Op de bank met de tv aan was inderdaad de beste oplossing!!!

fijn dat het is gelukt!! Dat was hier idd ook de truc, de tv haha. Had alleen nog maar oog voor de teletubbies en de spuit werd bijzaak. erg handig Beterschap!

mama1980