Hoi,
Ik ben even benieuwd hoe de dagen van jullie kleintje eruit zagen/zien bij een leeftijd van ca. 7 weken.
Elise haar dag ziet er zo uit: 'S ochtends tegen 6.30/7.00 wordt ze wakker, krijgt ze haar voeding en gaat ze terug in haar bedje tot ca. 10.00. Als ze wakker wordt dan was ik haar en krijgt ze schone kleertjes aan en krijgt ze beneden weer een voeding. Dan even spelen/knuffelen en bij de eerste vermoeidheidstekenen gaat ze weer naar haar bedje, zo tegen 10.45 uur. Slapen lukt dan niet en meestal huilt ze dan tot ca. 12.30 uur om om ca. 14.00 uur weer wakker te worden van de honger. Dus weer een voeding en OF we gaan dan een eindje wandelen OF ze gaat tegen 14.45 uur weer in bed tot ca 17.45 uur. Weer voeding en weer naar bed 19.00 uur. Dan wil ze niet slapen en huilt ze zo 1,5 a 2 uur of soms wel tot aan de volgende voeding. 1x in de twee dagen nemen we haar mee onder de douche tegen 19.00 uur. Dan krijgt ze tegen 22.00 uur nog een voeding en als ze daarna naar bed gaat, slaapt ze ook vrijwel direct (wat wil je nadat ze eigenlijk al wakker is vanaf 18.00 uur). Ze slaapt dan lekker tot aan een uurtje of 4.00 waarna ze zich weer meldt.
Ik ben benieuwd hoe jullie dag eruit ziet. En ik vraag me af of ik het wel goed doe (tja…hoezo onzeker?). Of ik haar niet te vaak in haar bedje leg en of jullie misschien tips hebben om enige afwisseling te doen. De moeilijkste tijden zijn van ca. 11.00 uur tot 14.00 en van 19.00 tot 22.00. Ze kan dan gewoon niet in slaap komen, hoewel ze wel erg moe is, maar dat kan natuurlijk ook zijn van het huilen/gillen.
Groetjes,
Henriet
Mamma van Elise sinds 8 december 2007
Gewijzigd door - Jetje73 op 25 Jan 2008 13:25:44