Hoe ziet jullie dag eruit

Hoi.

Ik had zo’n gelijke vraag eens in een oude topic gelezen, maar gezien er zoveel nieuwe leden zijn (waaronder ik zelf) zou ik het leuk vinden eens te weten hoe bij jullie de dag verloopt.

Bij mij als volgt:
7:00 uur opstaan, aankleden, eten.

Ruben.
8:00 uur wassen aankleden en de Fles 230 cc
8:30 uur Zelfstandig spelen in de box
9:30 uur gaat hij op bed.

12:00 uur Fles 230 cc
12:30 uur Op het kleed in de kamer spelen.
13:30 uur Op bed

15:30 uur Fruithapje
16:00 uur Fles 230 cc
16:30 uur Spelen met Mama!
17:30 uur op bed.

19:15 uur Douchen, pyama
19:30 uur De fles 250 cc+ 2,5 schep nutrix
20:00 uur op bed.
,
Zo verloopt op het moment de dag in huize de Jong

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

7 uur opstaan,kids wakker maken en dan zelf aan kleden,kunnen de jongens ff goed wakker worden…dan aankleden en eten

08.10 naar school tot 11.45/12.00
eten en weer naar school tot 15.15

tussen door ben ik weg of bezig met van alles en ngo wat

als ze uit school zijn drinken en eten we wat

en maandag sporten van 4 tot 6 woensdag ook van 4 tot 5

me dagen zij n eigenlijk nooit eender eerlijk gezegd
maar wel gevuld pfffff

Bianca,Dylan & Kaitlyn

7 uur gaat de wekker
dan wassen en aan kleeden
dan eten
en dan om 8.30 schoenen . jas enz aan
en dan madelinde naar school brengen
12uur haar weer ophaalen zamen met dominique
12.45 dat is dus na het brood eten
haar weer naar school brengen
en om 15.15 weer ophaalen
en op dinsdag s’middags
ook dominique naar psz brengen om de hoek
heb ik ff rust haha
woensdag begind school al om 8.30 ipv 8.45
om 11uur logopedie voor dominique daar na dus 12uur madelinde ophaalen
donderdag eerst madelinde naar school brengen
dat gelijk door om dominique naar een andere psz te brengen ze gaat naar een plus groepje ivm praaten en luisteren
die kan ik dan weer om 11.30 op haalen en dan gelijk door naar madelinde op haalen
vrijdag 8.30 madelinde naar school brengen en dan
dominique naar psz om de hoek brengen
en om 12.30/12.45 op halen
en dan madelinde op haalen en dan hebben we weekeind
en dan heb ik om de 2 weeken een weekeinde vrij van kids
wand dan gaan ze naar papa dus dit weekend ook
groetjes joze mama van madelinde 5 en dominique 3

Gewijzigd door - joze op 30 Nov 2005 22:19:44

Ehhhh ik reageer hier in januari op oke? hihi want hu is het half 5 begint mijn dag met mama mag ik al naar beneden? (kijken of er een schoen staat zo ja of er ook wat in staat)

Tries

hmm… baby is nu 4 ma, 2 wk

8.00 douchen (mama), fles wassen/steriliseren (eerder, baby kreeg 7 a.m. borstvoeding maar nu niet meer)

9.00 flesvoeding 7 oz, baby slaapt weer, een beetje huiswerk voor mama

10.30 - 11.00 flesvoeding 7 oz

11.30 - 14.00 baby badtijd dan slapentijd (luier wisselen tijd, natuurlijk…hehe)

12.00 - lunch voor mama (voor mama is dit meer belangrijk dan dinner!)

14.00 spelen (activity gym en met mama), 15 - 30 min. in wipstoel (televisie kijken!)

14.30 flesvoeding 7 oz, mama gaat internetting , huiswerk doen (mama) OF mama en baby gaan buiten (baby in baby bjorn of pram) …mama houdt van ‘window shopping’ )

16.30 / 17.00 flesvoeding 7 oz, luier wisselen tijd, dinner prepareren

17.00 - activity gym of slaap tijd voor baby, mama en papa dinner tijd!

20.00 - flesvoeding 7 oz, papa en baby tijd, soms baby slaaptijd, mama en papa televisie kijken tijd

22.30 - flesvoeding 7 oz plus borstvoeding, luier wisselen tijd

23.00 - mama, papa, en baby slaaptijd

Hoi bixdee

Onze kids zijn nu ongeveer even oud best wel leuk om te zien hoe jou dag er dan uitziet, dat verschilt toch best wel van mekaar

@ MJ,

op een baby passen is voltijd baan! geen salaris, helaas, hehe, maar veel liefde en troost van jouw baby maakt het allemaal de moeite waard.

Zeker weten, ik heb zelf op het moment ook geen baan.
maar dat zou ik ook nog niet willen, we kunnen het allemaal net redden.
en wat is er nou mooier om je kindje elke dag mee te maken

Hoi

Baby 5 mnd + 1 wk

Op de dagen dat ik niet werk:

7 uur aankleden, fles 6,5 schepje + 200 water
daarna in de box
8.30 uur slapen
9.30 weer wakker en nu fruit
11.00 fles 6,5 schepje + 200 water
dan spelen, wandelen enz
13.00 naar bed
15.00 fles 6,5 schepje + 200 water
spelen, babygym, op kleed, zingen enz
17.00 uur slapen
17.45 weer wakker
18.00 in bad + pyama aan
18.45 fles 6,5 schepje + 200 ml water
19.30 uur naar bed!

En vanaf morgen groentehapje op advies van de kinderarts!
We zijn erg benieuwd!

Tessie

Nou, onze dagen zijn op dit moment een “zooitje” hoor hahaha!

De enige regelmaat is dat Stephan doordeweeks dus naar de basisschool gaat en dat ik hem dan om 7 uur wakker maak etc.
En dat hij rond 7 uur/half 8 (uiterlijk) weer in bed ligt 's avonds.

Verder is met een pasgeboren baby het woord “regelmaat” ver te zoeken hihi
Waarschijnlijk heeft ze met een paar weken wel een redelijk ritme en dan kom ik ff opnieuw onze dagindeling vertellen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Jeeeeeeee dagindeling, wat is dat ? hihihihi ben ik nou zo gaotisch ? Uhhhhm eens kijken.

7.30u op staan, luiers verschonen, boterhammetje , koffie drinken, pappa naar het werk. Lekker tutten samen tot pappa er weer is Evianne aankleden en hopelijk mezelf.
ergens rond 10 a 11 uur Jessin slapen een uurtje zoiets.
11.00u Pappa weer terug, mamma douchen als het niet eerder gelukt is, effe opruimen en dan rond 12.00u lunch ( ook voor Jessin ).
rond 13.00u Evianne slapen ( meestal gaat pappa dan mee liggen ), mamma alleen effe tijd voor het tutten met Jessin, eventueel opruimen en of poetsen beneden.
rond 15.00u Evianne en pappa weer op en met een beetje mazzel gaat Jessin dan weer zoiets een uurtje tukken. Tijd voor een boodschapje of iets dergelijks.
17.00u koken en dan om 17.30u eten. ( jessin ook )
Na het eten opruimen en daarna lekker badderen of lezen of lekker spelen.
Om 19.30u Moekie ( evianne dus) naar bedje. Jessin houd het de laatste dagen nog heerlijk tot 21.30u a 22.00u vol en drinkt dan nog zoiets om 21.00u ). 23.00u a 23.30u Jessin klaar maken voor de nacht, drinken en hopelijk ook lekker tukken. Nu ik sinds een paar dagen een kruikje maak, slaapt ie iets langer voordat hij weer komt voor een voeding, zo rond 3.00u. en dan erg vroeg in de ochtend ook weer voeding, maar kan de tijd nooit onthouden, ben ik dan te duf voor en omdat ik m in bed aanleg, slaap ik dan weer door.

dag indeling huize petrov…

8.15 wakker schrikken ooooh neeee (weer) te laat… fie inde kleren en racen op de fiets naar school…
ergens hier tussen in word vic wakker en gaan we leuke dingen doen
11.45 ooooooooooooooooh fie weer ophalen

12.59 op de fiets racen fietje weer naar school
15.15 fietje weer klaaar
en de rest van de dag loopt zoals die loopt, schema’s neee die ken ik niet en wil ik ook niet.
Dit schema is het enige wat ik moet aanhouden. eten doen we netjes elke dag en elke dag liggen ze er maximaal om 19.30 in bed en oja op donderdag om 17.25 heeft fie zwemles…

groetjes Kim, mama van

en

quote:

11.45 ooooooooooooooooh fie weer ophalen

12.59 op de fiets racen fietje weer naar school
15.15 fietje weer klaaar

Heel herkenbaar
Onwijs zoals je eigenlijk aan het heen en weer racen bent op 1 dag alleen al met school.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Joepieeeeeeee hahahaha ben niet de enigste zonder schema. Het enigste wat hier altijd wel op dezelfde tijden gebeurd is op staan, middag en avond eten en het naar bed gaan van Evianne. Voor de rest zien we altijd lekker hoe de dag valt gewoon.

Ja, hier ook hoor!
Geen vast schema (blegh, doe mij een lol)

ZO gelukkig dacht dat wij hier in huis de enige waren zonder schema. Eigelijk ook nooit gehad hoor.

Ja voor voedingen en slapen dan wel en vooral toen patrick nog jonger dan een jaar was.
Het opstaan wil hier ook nog wel eens op verschillende tijden vallen. Nu Papa halve dagen werkt omdat hij een kapotte knie heeft kan he nog wel eens voorkomen dat in de ochtend patrick bij ons in bed kruipt en we dan met zijn drieën weer in slaap vallen.
( soms wel erg lekker hoor )

veel liefs mignon

hahaha yep zoals ik al zei, de tijden om te eten en slapen staan wel zowat vast, maar inderdaad als de situate zich voordoet dan slapen ook wij met zijn viertjes uit hoor. heerlijk !!!

Dagindeling huize van der Spelt…
Luca is nu 6 maanden!

7.00 uur: Wekker gaat, want papa moet gewoon werken
7.30 uur: Papa gaat naar zijn werk, mama en Luca slapen nog lekker!
9.15 uur: Luca wordt langzaam eens wakker… beetje brabbelen in zijn bedje… mama dus ook wakker en gaat gelijk maar aankleden!
9.30 uur: Mama en Luca zijn beneden… Luca drinkt 1e fles!
9.45 uur: Luca speelt in de box… mama gaat rustig aan bakkie koffie drinken en wakker worden!
11.30 uur: Luca drinkt 2e fles! Daarna lekker spelen met mama!
13.00 uur: Luca eet fruithap!
13.30 uur: Lekker naar buiten… wandelingetje… boodschapjes, enz.
15.00 uur: Weer thuis… Luca lekker in de box spelen!
16.00 uur: Luca drinkt 3e fles! Daarna lekker spelen met mama!
17.00 uur: Mama gaat eten koken voor papa en zichzelf!
17.30 uur: Papa thuis! Papa en mama eten, Luca zit bij ons aan tafel in zijn stoel!
18.00 uur: Luca krijgt warme hap!
18.30 uur: Luca valt in de box in slaap!
19.15 uur: Luca is weer wakker! Lekker spelen met papa!!!
20.00 uur: Luca drinkt 4e fles! Daarna lekker badderen en naar bed!
20.45 uur: Luca ligt in zijn bedje en valt direct met zijn duimpie in slaap!
… Papa en mama hangen lekker voor de televisie of zitten achter de laptop!

Zo, dat was het wel zo’n beetje… Het veranderd af en toe heus wel! We hebben niet echt een vast schema, maar meestal loopt het wel zo’n beetje zoals hierboven!
Een verandering is meer een uitzondering!

Jullie zien dat Luca alleen na zijn warme hap even in slaap valt. Eigenlijk is hij de hele dag wakker… heeeeeeeeel soms slaapt hij na zijn fruithap een half uurtje!

Groetjes,
Annemieke

Gewijzigd door - Miekje op 06 Dec 2005 21:17:02

Wauw, van 20.45u tot 9.15 u slapen Luca ? Jeeeeeeeee hoe krijg je dat voor elkaar, kan ik Jessin daar ook ergens voor inschrijven ?

quote:
Wauw, van 20.45u tot 9.15 u slapen Luca ? Jeeeeeeeee hoe krijg je dat voor elkaar, kan ik Jessin daar ook ergens voor inschrijven ?
Zo hey, nou dan wil ik Kaya ook voor alle zekerheid alvast inschrijven