Nee, nee, nee. Ik ben nog niet gevraagd hoor! Maar wij willen wel trouwen. Ooit. Gisteren waren we zonder de kids en kwam het gesprek er op. Hij vroeg: ‘Wil je voor of na je 40ste trouwen?’ Nu ben ik al 38, dus ik moet dan wel opschieten…
Hij zei: ‘Ik vind jou vragen niet moeilijk (ik dacht: DOE DAT DAN), maar ik vraag me meer af hoe zo’n dag er dan uit moet zien?’ Aan de ene kant willen we het klein houden, maar het is ook wel gezellig als er leuke collega’s komen…maar dan wordt het al gauw weer groot? Omdat ik al bijna 40 ben en we Eva en Max al hebben, hoef ik niet zo’n bruiloft als waar ik vroeger van droomde. Lees: mooie jurk, koetsje, trouwen in de kerk, receptie, groot feest met DJ. Ik wil er wel een feestje van maken, maar het hoeft niet TE te zijn.
Ik vraag me af hoe jullie trouwdag er dan uitzag? Met alles erop en eraan, of juist klein(er)? Met een feest, of alleen met een groot diner? Al jullie vrienden, collega’s, kennissen of juist niet? Misschien komen we zo wel op ideeën? Dan is het alleen wachten tot hij het vraagt. Hij wil ook met mij trouwen, dat zegt hij ook, maar wanneer is nog de vraag hahaha. Ik vind het niet zo belangrijk dat ik hém ga vragen, daarin ben ik dan weer ouderwets. Ik wacht geduldig af!
Groetjes Rainbow