Wat fijn Liske dat het zo goed gaat met Nora op school.
Tim praat uit zichzelf niet over school, maar lijkt het nog steeds allemaal erg spannend te vinden. Vorige week zei hij zelfs een keer toen ik erover begon. Ik vind het een beetje eng. Dit had hij nog niet eerder gezegd, hij zei telkens leuk. Maar niet met heel veel overtuiging. 1 keer heeft hij er zelf naar gevraagd. Toen vroeg hij hebben ze ook een bouwhoek op school. Toen ik ja zei, zei hij dan wil ik wel naar school.
Heb afgelopen weekend het boekje “Hoera ik ga naar groep 1 gekocht” Echt een heel leuk boekje al zeg ik het zelf. En Tim wil het uit zichzelf ook iedere dag lezen, dus dat is echt een goede zet geweest. Het gaat over een jongetje, genaamd Daan die voor het eerst naar school gaat. Het beschrijft op een hele leuke manier hoe het er op school aan toe gaat. Want ja je kan het als ouder wel vertellen, maar het blijft natuurlijk allemaal best spannend voor zo’n kleine.
Verder zijn we afgelopen week 2 keer naar zijn school gelopen. Het ligt op een plek waar we zelf nooit komen. Dus school ziet hij nooit, dus nu is dat voor hem ook wat tastbaarder. Hoop dus dat dit een beetje helpt en verder zullen we het maandag wel zien.
Groetjes,
Sandra