Hoe was jullie sint maarten

Kopie van IMAG0005hoi meiden hopelijk heb ik nu een leuke foto geplaatst van tanja en de buurmeisje caitline met hun lampion twee lekkere giebbel meiden

groetjes marielle mama van tanja

</pre id=code>

Gewijzigd door - zaan5 op 12 Nov 2004 10:19:02

IMAG0005ik hoop zo beter

IMAG0005ik hoop zo beter

foto’s tanja
IMAG0005
IMAG0005ik snap er geen bal van hoe kan het nou en als ik op het bergje ga staan geeft hij geen img wie kan me even weg wijzen
Gewijzigd door - zaan5 op 12 Nov 2004 10:24:38

Gewijzigd door - zaan5 op 12 Nov 2004 10:26:05

Gewijzigd door - zaan5 op 12 Nov 2004 10:28:01

nou bij ons was sint marten wel geslaagt
voor mijn oudste was het de tweede keer
maar nu ging papa ook mee en we hadden de jongste ook een lampion gegeeven die wou ze niet meer los laaten
het is een leuk gezicht hoor als je ze ziet met een lampion

Nou we hebben dr hier niks van gemerkt, maar ja we wonen iets achteraf en nu de twee buren bij ons hele erge ruzie hebben is er door eentje een eng hek geplaatst. Niet uitnodigend om effe door te lopen dus naar het huis wat erachter zit.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

IMAG0005snap er helemaal niks van

Gewijzigd door - zaan5 op 13 Nov 2004 10:39:02

IMAG0005

Stephan vond het in 1 woord SUPER en heeft heel enthousiast van huis naar huis gerend Elke keer als ze gezongen hadden en een snoepje hadden gekregen riep hij: kom, naar de volgende huis!
Hij heeft ook netjes meegezongen, was gelukkig niet verlegen ofzo.

Wat ik wel grappig vond was dat hij snoep gekregen had en toen snel terug liep naar de mevrouw. Ik dacht: o jee, als hij nou maar niet gaat zeggen dat hij het niet lust ofzo .
Maarre…wat bleek nou. Hij had per ongeluk TWEE zakjes snoep gekregen dus hij ging er netjes 1 terug brengen!
Hihi, van wie hij dat eerlijke heeft??? Geen idee (lol) Maar was wel ff errug trots op hem

Na een half uur had hij er opeens genoeg van.
Dus toen heeft hij nog even bij mijn broertje (zijn oom dus) gezongen en toen naar huis.

We vonden het echt heel erg geslaagd.
Voor herhaling vatbaar!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 13 Nov 2004 17:33:29