Hoe was jullie moederdag?

Hallo allemaal
Gisteren mijn eerste moederdag gehad
Het mooiste kado was natuurlijk dat Robin was geboren op 9 december 2003
Kreeg gisteren van mijn mannen een goeden hanger in de vorm van een babytje dat aan het kruipen is met op de achterkant de naam van Robin
Bben benieuwt hoe jullie het hebben gehad
Groetjes Heleen en Robin

ik heb uitgebreid ontbijt op bed gehad, met allemaal kadootjes en een kaartje voor de liefste mama, daarna hebben we lekker onstpannen gedoucht en zijn we naar de waarbeek gegaan, klein minifunparkje hier vlakbij, daar staan oude kermisattracties en er is een treintje, hier hebben we ons de hele dag vermaakt, sofie overal in met mama of papa en viccie vond het fantastisch alleen maar te kijken,later viel ie midden in het lawaai heerlijk in slaap dus konden we nog even langer blijven, om 17 uur weer thuis en de kindjes lekker eten en hupplakee naar bedje toe, gewoon een lekker ontspannen familiedagje er van gemaakt

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

het was ook mijn eerste moederdag,
's ochtends cadeautjes uitgepakt en daarna ben ik met Ryan naar Diergaarde Blijdorp geweest.

het was heel erg druk en dat vond ik wat minder. na het oceanium was Ryan zo onder de indruk dat hij niet veel meer heeft gezien.
ik was maar alleen met hem en we hebben wel gelachen hoor.

wij naar het apeneiland en die apen allemaal uitsloven dus ik Ryan uit zijn wagen gehaald om te kijken en wat doet meneer hij is helemaal onder de indruk van een dood plantje wat daar stond, hahahaa
ik heb erg erom gelachen.

Toen is Ryan in slaap gevallen en heb ik nog een uurtje rondgelopen, iedereen keek me aan zo van wat doet zij hier nu alleen met kind.
dat was niet zo prettig.

toen ben ik maar naar huis gegaan en daar heb ik lekker gekroeld met mijn mannetje

oja ik heb een kaart, een roos, een beker met snoep, een mamaspek, een andere beker, een mooie ketting en een topje met mama is de allerliefste gekregen dus ik ben ook aardig verwend

Hoi Elly.
Wat lief van Kitty om zo lekker te koken.
Asperges ben ik ook dol op.
Kan me voorstellen dat je op zon dag ook aan de 'Oma’s denkt.
Hopelijk pakt het onderzoek van Kitty goed uit en ben je al snel zelf oma!
Groetjes Eljada

Hoi Elly,

Wat leuk dat jullie zo’n gezellige dag hebben gehad!
Ook ik hoop dat je gauw zelf oma bent!
Ik begrijp goed wat je bedoeld met oma-dag.
Wij gingen op moederdag ook altijd langs mijn twee oma’s (onze hele familie woont zowat in dezelfde stad).
Twee jaar geleden zijn mijn oma’s 6 weken na elkaar overleden.
Nu is het op moederdag toch wel een beetje anders.
Zeker dit jaar, want mijn moeder zit nu in Amerika (met mijn vader uiteraard ).
Maar het was toch wel gezellig hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik heb ook een rare moederdag gehad.
Vorig jaar werd ik met onze trouwdag op
10 mei opgenomen in het ziekenhuis en 11
mei was moederdag en toen had ik (bleek later) al weeen. Ik kon zaterdag helemaal niet slapen. Die tijd kwam me steeds weer
voor de ogen. En dat terwijl ik dacht dat
ik er wel overheen zou zijn. Vrijdag had ik al een kadootje gekregen want Frans kon het niet langer geheim houden. Een ligstoel voor in de tuin. Natuurlijk was ik zondagochtend vreselijk moe (dat krijg je als je pas om 4.30 uur slaapt), Maar Frans kwam toch al met een ontbijtje om 8.00 uur, want we moesten nog naar de beide oma’s.
Op zich was het een leuke dag maar er gebeurt deze week al zo veel. Een trouwerij,
moederdag, trouwdag en de verjaardag allemaal in 1 week.

Liefs Kristel

Ook ik heb een geweldige eerste moederdag gehad. Ik voelde me zo trots dat ik nu ook moeder mag zijn.
Eerst kreeg ik een ontbijtje op bed en toen mocht ik twee kadootjes uitpakken. Twee koffiekopjes en twee blikken voor koffiepads. Mijn man zei dat er niet genoeg geld was voor wat erbij hoort, maar dat dat nog kwam. Ik was wel een beetje teleurgesteld.
Toen ik Levi in bad wilde gaan doen, stond er op zijn kamertje een grote doos met daarin een Senseo. Die wilde ik al lang heel graag hebben.
Mijn man had me mooi te pakken genomen!!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

En? Hoe smaakt de koffie?
Dat is zeker de lekkerste koffie die
je sinds lange tijd hebt gedronken.
Leuk he, die verassingen.

Liefs Kristel

Hallo allemaal.
Ik had ergens anders bij en moederdagtopic gezegd dat ik mijn kado nog zou laten zien.
Nou hierboven staat hij dus.
Mooi He!!!
Groetjes Eljada

Wow Eljada, wat mooi zeg! Zou ik zeker zuinig op zijn!

En Elly,
wat leuk dat je vader dat nog steeds bewaard heeft!
Mijn ouders zijn ook zo. Ze zijn dan weliswaar nog geen 86 maar ze hebben wel altijd zorgvuldig een aantal werkjes van mij en mijn broertjes bewaard.
Zo hangen er ook elk jaar 3 werkjes in de kerstboom die we op de kleuterschool gemaakt hebben.

Groetjes, mamma van Stephan

onze Jonas had bij de onthaalmoeder ook iets leuk gemaakt.
een kader met een wit doek overgetrokken en dan een leuke foto van jonas op.
zijn handjesafdruk stond er op en dan stond er een hart op getekend met onderaan MAMA!

mama van Tibo*°10.12.2001+ & Jonas °09.08.2003

Rick had van de creche een fotostandaard “gemaakt” en daar in hadden ze een foto en een handafdruk op gedaan.
Verder kreeg ik 2 bossen rode rozen, onbijt op bed ging niet omdat ik de nacht had.

goetjes Bianca mama van Rick