Hoe voelt het als je je baby voelt

haaay allemaal.

ik ben Chaunice en nu 18 weken en 1dag zwanger
mar ik zou hee erg graag willen weten wat je voel als je je baby voeld ik voel wel vaak plopjes en gerommel maar weet niet of fst en kindje is ? iemand enig idee groetjes Chaunice

cgheide

hallo en welkom

meestal zijn de plopjes indd de baby die je voelt

before you judge me, try hard to love me

o enne natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Bedankt !

met hoeveel weken voelde jij jou baby en waneer wist je ht geslacht
ik heb 23sep men 20 weken echo zou i het dna al kunnen weten

cgheide

Ja hoor, bij de twintig weken echt kunnen ze je eventueel vertellen of je een jongen of een meisjes krijgt, als je dat wilt weten!

Ik voelde een soort vlindertjes en plopjes inderdaad leuk he je kindje voelen, zo bijzonder! Geniet van je zwangerschap.
groetjes!

het geslacht wist ik pas bij de geboorte ik heb het nooit willen weten
maar je zou het indd met 20 wk kunnen zien

hoe langer je zwanger bent hoe beter je het leert herkennen (de bewegingen van je kleine)

Meestal is het zo dat je een eerste kindje pas wat later voelt. Bij mij was dat pas met 24 weken, maar mijn placenta lag aan de voorkant en die zat er voor. Het kan best dat je het kindje al voelt hoor. Het lijken eerst darmbewegingen, alsof je maag rommelt. Maar als de baby groter wordt, gaat je hele buik schudden en kun je soms zelfs een lichaamsdeeltje vastpakken! Dat is heel grappig!

Ik zie in je profiel trouwens dat je pas 16 jaar bent? Dan is het denk ik wel extra spannend om een kindje te krijgen! Zit je nog op school?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

jha klopt ben 16 jaar en men vriend 17 dus alleij heel erg jong ja zekker spannend ik wil daarom ook heel graag weten wat het word hopeijk weet i k het bij men 20 weken echo

cgheide

Ik voelde de kleine ookal rond de 18 weken, dus kan zeker wel, ja voelde bij mij als soort borrels in je maag, hihih kan het niet anders uitleggen!

ja sorry ik heb een virtueel toetsen bord en soms doet de enter of en letter het niet en bedankt

en wist u bij de 20 weken echo ook het geslacht
of wilde u het neit weten ?

cgheide

Als je voor de 20 weken echo gaat, kunnen ze MEESTAL zien wat het is. Het kan alleen wel dat je kindje niet fout ligt, of dat het de beentjes over elkaar heeft en dat ze het niet kunnen zien. Wij wilden het ook weten. De eerste keer wist ik dus dat ik een meisje kreeg en deze keer is het een jongetje. Bij meisjes KAN het dat ze zich vergissen, maar bij jongens is het meestal 100% duidelijk! Haha. Wij hadden voor de zekerheid ook wel twee namen, maar deze keer hebben we wel echt een kamer met veel blauw er in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

Bij Noah voelde ik hem rond de 17/18 weken zwangerschap.
Bij deze zwangerschap begon ik hem echt te voelen met 14 weken.

Ook wij wouden bij allebei weten wat het werd…

Noah werd dus een jongen… en deze was 200% een jongen omdat ie met zn benen wijdt lag, en zn pielie omhoog stond… hahaha

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap…Zijn jullie er ALLEBEI blij mee?

Liefs, Melanie

ja we zijn allebij supper blij begin natuurlijk effe schikken maar krijgen steun aan alle kanten

cgheide

Ik vond het net bellenblaas die aan de binnenkant van je buik kapot plopt.

Groetekes, Sje

In het begin zat ik ook van is het nu de baby of is het nu mijn maag/darmen. Beetje van die belletjeblaas plopjes idd. Op het moment dat je hem dan wel echt voelt, dan denk je van ow ik voelde hem dus wel al die tijd. Ik had wel al meteen in het begin dat als ik onder in de buikrand zeg maar voelde, voelde ik al een klein knikkertje en dan voelde ik schokjes door mijn vinger gaan ^^

Maar ze kunnen ook vervelend bewegen hoor ^^ Dim heeft een keer flink naar achteren getrapt, alsof hij wist dat daar ook een uitgang zat, precies op de goede plek, vreselijk. Toen heb ik hem maar eens even een paar duwtjes gegeven zodat hij weer anders ging liggen en ophield. Doet mijn vader ook nog eens alsof ik aan baby mishandeling doe :S, hij wil niet weten hoe dat voelt.

Op een gegeven moment zat hij ook met de beentjes heel hoog tegen mijn ribben aan, dan kon ik gewoon niet zitten van de pijn, moest ik echt gaan staan en hem eventjes weer wat naar beneden drukken bij die plek, de vk had gezegd dat dat geen kwaad kon. Ben toen echt een paar keer overhaast bij een tentamen weg gegaan, heb hem echt afgeraffeld zodat ik zo snel mogelijk weer kon staan

Dim zat ook altijd heel lieff stil als ik op mijn schakelbrommer rijdde of in de trein ed. maar zat ik in college en moest ik me concentreren ging meneer altijd zitten schoppen ed. dus ging ik vaak met mijn pen een beetje zachtjes terugduwen (viel niet zo op, midden in een collegezaal) was altijd wel gezellig. Maar daar ging mijn concentratie.

Hij heeft het ook wel een keer heel bont gemaakt was al tegen het eind, zaten we in onze mentorgroep en ik had niet gezegd dat ik zwanger was, ik had dan al wel een buik, maar niet zon eentje dat iedereen het meteen weet als je je er niet zo mee bezig houdt. Begon meneer toch ineen keer te bewegen en kopje te duikelen dat mijn hele buik halve meters leek te verplaatsen, er zat echt eentje al raar te kijken naar mijn buik, maar hij heeft er nooit wat over gezegd

Iniedergeval veel succes met je zwangerschap ^^

tja
de klopjes die je voelt kunnen ook zenuwtrekjes zijn omdat je buik oprekt, en je zenuwen daar ook op reageren.
je voelt het verschil op den duur wel, want een bonkje van je baby voelt toch net iets aparter dan dat.
ik heb dat nu nog steeds omdat doordat ik weer wat afviel de banden ook in leken te korten en dan voel ik ook nog af en toe die zenuwtrekjes, en dan lijkt het alsof er een baby’tje aan het rommelen is. maargoed ik ben niet zwanger dus ik weet nu dat de eerste klopjes die ik voelde geen baby was maar zenuwtrekjes…dit voelt hetzelfde.
als de baby gaat trappen dat voel je ook als je je hand op je buik legt dat je ineens een bobbel voelt ofzo. geweldig gevoel!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

haha heel leuk allemaal jo
echt biezonder zoon klein ding in je buikn

cgheide