joepie Ikkeben 2 jaar!
Kussies
Ja, ik dacht al: wat ziet het er hier feestelijk uit!!
Leuk gedaan joh!
Maarre…morgen is echt de GROTE DAG toch? (15 november?)
Of zit ik er naast?
In ieder geval alvast heeeeel hartelijk gefeliciteerd!!!
En op naar de 3 jaar met nog meer leden!! Hoewel ik het hier al erg gezellig vind zo hoor!
Liefs, Bieb
P.S. is alles en iedereen weer een beetje beter??
ja morgen maar ja morgen werkt er niemand op kantoor dus moest het nu wel online… en morgen komt sinterklaas
Kussies
Jaa bijna al weer 2 jaar… Super gedaan erg leuk
Van harte en met z’n alle gaan we naar het 3de jaar en nog heel wat er bij
Liefs Tries
Hele leuke header kim!
Maar die is toch altijd leuk, ook met de kerst!
Ik hoop dat we hier nog vele jaren mogen rondhangen met zen allen.
Maare… wat als onze kids de 6 gepasseerd zijn?
Groetjes Mim
Hahahaha! Da’s wel een goeie!
Tsja, wat dan Kim ???
Extra topic erbij dan maar? Voor kids van 6 jaar en ouder
Groetjes, Bieb
Hoi Kim en de rest
Ja van harte gefeliciteerd hoor!
Misschien een goed moment om eens te vragen hoe,en waarom jullie zijn begonnen,en wie er allemaal in “het complot” zitten.Ik heb het idee dat Tries en jij elkaar persoonlijk ook kennen maar wie is precies Els ,die van de week jarig was.
Nou hopelijk kom ik niet al te nieuwsgierig over(ben het dus wel!)
Groetjes Eljada
Zal ik het een beetje proberen uit te leggen.
we hebben elkaar op een andere site leren kennen. toen we het er over hadden het eigelijk anders wilde, waar iedereen zijn eigen verhaal kwijt kan (bv) zo is eigelijk Ikkeben, tot leven gekomen george, (kim haar man)heeft toen deze site gemaakt… en zo gebeurde het… geen complot dus maar wel een leuke vriendschap uit ontstaan
Els is ook 1 van die meiden, maar werkt geloof ik weer, dus heeft het denk ik een beetje druk…
Liefs Tries
Als de kids de 6 zijn gepasseerd verzinnen we er gewoon iets bij! toch?
HAhahahah
Liefs Tries
wat stond er ook alweer in de header??? vor meer dan babies alleen dus ja waa jullie de + 6 grens vandaan halen???
Kussies
Waarschijnlijk omdat er bij het Forum bij Kidz alleen maar staat: kleuters van 4 tot 6 jaar. Verder niet.
Nou ja, gewoon een topic erbij toch???
Groetjes, Bieb
jullie nemen alles te letterlijk!!! als iemand de 6+ grens bereikt dan roept ie wel! kimmmmmmmmm kimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm doe er wat aaan hahahahahahahahhahahaha
Kussies
Haha!!!
Oké, had ik het goed gegokt…
Maarre…Kim, ik zal Stephan ff laten bellen hoor, tegen de tijd dat hij 6 is…hihi
Groetjes, Bieb
oja hoe ikkeben is ontstaan
Nou om een lang verhaal kort te maken, we zaten met zijn allen zwanger te zijn van onze eerste kinderen, we zochten met zijn allen een plek op het internet en vond die bij een bepaalde site,daar vonden we aandacht en leerden we elkaar steeds beter kennen, op een gegeven moment al nadat onze kids geboren waren spraken we elkaar vaker , in het echt en ook buiten die site om, vooral gabriella en triesje en els en ikke dus vonden het leuk een site op te starten.Dat heeft geresulteerd in de site IKKEBEN, helaas heeft gaby ons op een gegeven moment verlaten , we weten nog steeds niet waarom, maar ikkeben is voor mama’s door mama’s en wij vinden het nog steeds leuk om te doen, we zijn niet meer zo fanatiek als eerst maarja ook allemaal 2 kinderen verder… we weten nu pas hoe rustig we het met maar 1 kindje hadden, vooral els is op dit moment erg druk met haar werk er ook nog eens bij en als je dan alles bij wil houden dan krijg je er een dagtaak bij en dat trekt niemand.
dus om een lang verhaal kort te maken, wij zijn ikkeben trouw! en ik hoop jullie ook
Kussies
Hallo,
Nou ik ben absoluut van plan om te blijven hoor.Maar ja.Ik zag in de ledenlijst wel meer mensen die veel posts hebben en dan ineens toch niet meer komen,dus dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
Maar voorlopig vindt ik het hier errug gezellig en ben elke keer blij als er weer een boel “actieve topics” zijn.
Wat ik ook heel erg leuk vindt dat zijn die sterretjes en het feit dat je steeds wordt bedankt voor je bijdrage als je een berichtje hebt geplaatst.Dat geeft zon gevoel van welkom te zijn.
Dus nogmaals van harte,bedankt voor deze perfecte site en ook nog voor de uitleg natuurlijk.
Groetjes Eljada
Ja, ik kan me eigenlijk alleen maar bij de wooorden van Eljada aansluiten.
Het is een heel gezellige site waarbij iedereen leuk met elkaar meeleeft en meedenkt.
En inderdaad: dat je elke keer bedankt wordt voor je “bijdrage” geeft je echt het gevoel dat je welkom bent.
Ik vind het echt een site die goed in elkaar is gezet.
Ga zo door!!
Groetjes, Bieb
P.S. enne…ook IK ben van plan om te blijven hoor. Van mij komen jullie niet meer af, hahaha!!!
Gewijzigd door - Bieb op 17 Nov 2003 10:32:43
jaaaaaa gefeliciteerd hahhahaa
ben weer aan de late kant he haha
maar het is een leuke toffe gave site ga zo door
groetjes bianca