Bakmama ik vind het heel goed dat jij het zo snel voor elkaar hebt gekregen om Thijs zinderlijk te krijgen. Ik wil er echt wel tijd voor vrij maken en er alles voor doen. Het voelt alleen voor mij niet goed het op deze rigoreuze manier te doen. Tim heeft nog barweinig interesse in het potje. Heel soms gaat hij erop zitten, maar een plas heeft hij nog nooit gedaan. Hij weet waar het voor is en zodra er iemand naar de wc loopt zegt hij de naam en dan plassen erachter. Ik hoop echt wel dat hij snel zinderlijk is, maar wil gewoon dat hij zelf dit besef heeft en er klaar voor is. En niet omdat wij het zo graag willen hem gewoon zonder luier te laten lopen. Heb bijvoorbeeld wel een boekje gekocht over het potje en dat vind hij schitterend. Dus ja we zijn er mee bezig, maar willen het niet te veel dwingen, omdat het anders misschien averechts werkt.
Het gaat trouwens niet bij iedereen zo. Het dochtertje van mijn vriendin is net zo oud als Tim en heeft het ook op de manier van jou geprobeerd. Na 2 weken zijn ze gestopt, want het werkte helemaal niet.
Het is dus maar net of je je goed voelt bij deze methode of niet.
Groetjes,
Sandra