Hoe vaak in bad/douche

@ Karin, ik heb voor morgan zo’n ikea kinderstoel in de douche staan van 12 euro. Das helemaal ideaal.

Groetjes,

Michèle

Hoi,
Noa gaat om de dag in de douche, gezellig met papa of mama.
Tijd varieert van 10 minuutjes tot ongeveer een half uur. Noa gaat bijna altijd in de ochtend, want savonds is ze te moe
gr ilona

Seth gaat elke dag mee onder de douche, vaak met mij, soms met papa…
Ik vind dat hij wel een beetje naar slaap ruikt, als hij wakker wordt, en bovendien vindt hij het heerlijk onder de douche!!
Hij kruipt gewoon lekker rond en speelt met zijn speeltjes (emmer en bootje) onder de douche, en sopt zijn vingers in het putje oid
We hebben als douchecabine ook wel een ruime, ongeveer wel 1,5 keer zo groo als een ‘normale’, bij opa en oma gaat hij btw altijd in bad.
Daarna goed insmeren, en zijn huid heeft nergens last van,. gelukkig!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Rens gaat twee hooguit drie keer in de week in bad, dit ivm met zijn huid. Op de andere dagen was ik hem met warm water zonder zeep. Meer kan zijn huid niet hebben dan krijgt hij echt behoorlijk droge plekken. Soms gaat hij ook onder de douche met pappa. Zelf doe ik dat niet meer want hij wordt me te zwaar om zo lang te tillen hij kan wel staan maar nog niet los vandaar. Ben wel flexibel wanneer ik het doe, ligt er ook aan of Rens erg moe is of niet. Na een drukke dag wordt hij echt niet blij van een bad.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jurian gaat om de dag in bad… enne de dagen dat hij zich onderpoepert stop ik hem ook gelijk in bad. Net zo makkelijk dan wanneer je alles met doekjes moet schoon krijgen…

Zomers gaat Jurian elke dag voor het slapen gaan in bad.

Ik dacht eerst ook om het elke ochtend te doen… met mama of papa. Maar vind het samen met hem zo’n gedoe dat ik daar heel niet meer aan begin. En vind het voor het slapen gaan eigenlijk wel net zo lekker … heel de dag gespeeld etc dus lekker schoon in bed.

Grappig dat het bij iedereen wisselend is…

@ michele…inderdaad! slim idee…moeten wij hieer binnenkort maar eens ff naar de ikea!
bedankt voor de tip!!

groetjes!

karin

ik probeer om de dag maar er zit ook weleens nog een dag tussen.

Alleen lucas vindt onder de douche echt het meest vreselijke wat er maar bestaat!
ik doe hem als laatste (we gaan bijna altijd met z’n drieën douchen…lucas, lisa en ik). Ik was eerst lisa, dan mezelf en als laatste lucas. Hij wandelt dan rond in de badkamer…trekt de wc 20 x door…dat soort dingen.
Hij vindt het echt een grote ramp en doodeng…iemand tips toevallig?

Groetjes bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)

In een emmer vind die kleine van mij het leukste, Ma onder de douche en zij naast me in een emmer, badderen, hahahah of in de tuin met een emmer, tja het scheelt dat het hier 38 graden is! hahahah

Hier gaan ze om de dag en dan afwisselend bad of douche. Soms kan er wel een extra dag tussen zitten nog als we er niet aan toekomen, vaak gaan ze dan s` ochtends erna nog even mee.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mijn dochtertje gaat ook om de dag meestal s avonds voor ze naar bedje gaat,
Smorgens doe ik haar gewoon wassen aan de wasbak met een washandje,
toen ze kleiner was gingen we vaker samen in de douche vondt ik wel fijn hoor!!
Nu wilt ze dat absoluut niet meer,ze gaat liever alleen in de douche en dan even spelen na het douche gilt ze alles bij elkaar omdat ze er niet uit wilt,
ze vindt het heeerlijk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers