Misschien is dit wel een rare vraag, maar hoe vaak doen jullie je kindje onder de douche of in bad?
wij hier normaal gesproken om de dag en dan kom je uit op vaak 3 keer en soms 4 keer per week’boenen ". Wij moeten dan ook ineens 2 jochies in bad doen wat achter elkaar aan gebeurd, kost wat meer tijd dan 1 natuurlijk. Elke dag heb ik nooit nodig gevonden zelf niet toen ze nog een babytje waren. Wat doen/vinden jullie?? groetjes danielle
Hoe vaak badderen/douchen?
Hier gaan ze elke dag in bad, ik vind zo wassen nl erg onhandig, en aangezien mijn kids elke dag buiten komen, en spelen, vind ik het nodig dat ze elke dag in bad gaan!
En toen ze baby waren helemaal dan word er in de luier geplast en gepoept, dan is een lekker bad toch zeker op z’n plaats…
Groetjes Nathalie & Co
De dametjes hier gaan ook dagelijks minimaal onder de douche. Meestal draait het toch uit op een badderfestijn omdat de dames precies weten waar de stop van het “bad” ligt en dus als papa/mama niet kijkt snel de stop erin doen.
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)
Justin gaat elke dag in bad
Robin heeft ook wel eens geen zin om een dag in bad te gaan en dan is het gewoon even wassen
Sefke gaat meestal om de dag, dus zon 3 á 4X per week. S
avonds.
In de zomer elke avond.
Hij zit er dan makkelijk een uur in!
Ruben gaat elke dag met 1 van ons mee onder de douche.
dan vullen wij zijn badje en daar zit hij dan in te spelen, terwijl 1 van ons daarnaast staat te douchen.
zo gaat het hier op het moment.
Groetjes Marianne mama vanRuben
hier gaan ze elke dag onder de douche,na het eten of als we het redden voor het eten
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ze gaan hier om de dag. Van verschillende kanten heb ik begrepen dat het op deze leeftijd (21 maanden en 3 jaar zijn ze) niet goed voor de huid is om ze elke dag in bad te stoppen.
Als ze buiten gespeeld hebben en bijvoorbeeld met die warme tuindagen zoals in de zomer dan gaan ze wel extra in bad.
Groetekes, Sje
Ze gaan nu wel elke dag. Maar de jongste ging als baby maar een paar keer per week hoor. Als die elke dag of zelfs bij om de dag, dan werd dat huidje net schuurpapier. Heeeeeel droog. De oudste ging altijd al elke dag. Wel waste ik de billetjes van de jongste elke dag.
Als ze ouder worden en veel buiten spelen moet je ze haast wel elke dag doen. In de winter/herfst is alles altijd nattig en modderig en in de zomer zweten ze. Dus dan is elke dag wel prettig.
Joel gaat ook iedere dag al vanaf zijn geboorte 's avonds na het eten in bad. Het eerste half jaar ofzo hebben we hem na het badje altijd van top tot teen ingesmeerd met bodylotion. De massage is lekker voor kind en ouder en zijn huidje wordt zo niet droog.
Joel doucht nu met z’n vader als het even kan en mag dan ook spelen in de douchebak. Meestal duurt het wel een kwartier ofzo. Als ik alleen thuis ben, gaat Joel alleen in de douchebak en zit hij ook gauw een kwartier te spelen.
Groetjes, Mariëlle en Joël
die van mij gaan om de dag,ook al komen ze buiten kan het zelf bijna niet op brengen
omdat ze ook allebei een droge huis hebben
Tessa gaat ook meestal om de dag in bad.
Af en toe als het niet uitkomt zelfs nog een dag later of af en toe wel 2 dagen achter elkaar in bad.
Zoals gisteren had ze doorgelekt met haar luier alles vies en had ze ook nog van die vieze poep die je moeilijk van haar billen af krijgt dan doe ik haar maar toch even in bad.
Maar het lijkt mij ook niet goed hoor om ze elke dag in bad te doen.
Ook voor hun huidje en zo en ze zeggen altijd dat te schoon ook niet goed is.
Wij gaan ook meestal met haar onder de douche.
Dan ga ik eerst mezelf wassen en is zij ondertussen aan het spelen met haar speeltjes en als ik klaar ben met mezelf doe ik de stop erin en maak ik een badje voor haar en ga ik samen even met haar spetteren.
hier gaan ze meestal om de dag in bad. Dit ook ivm droge huid.
In de zomer gaan ze vaker in de week. Meestal ook wel iedere dag vooral als ze hebben gezwommen of erg hebben gezweten.
Dit gebeurt meestal 's avonds na het avond eten rond 6 uur. Eerst onze zoon (baby van 10.5 maand) in het badje en daarna krijgt hij dan zijn medicijnen, een laatste fles en naar bed. Dan onze dochter (vandaag precies 3,5 jr). Ik zet haar altijd onder de douche. Als we samen gaan was ik altijd eerst haar en dan pas mezelf. Ik heb het idee dat ze het anders koud krijgt en zo kan ze toch lekker spelen terwijl ze zit.
gr, bianca
mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)
Jeremy gaat elke avond voordat hij naar bed gaat in bad of onder de douche.
Dat is hij vanaf het begin gewend.
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Hoi hoi
Mijn kinderen Romy 28-09-2002 en Jeremy 27-05-2005 gingen elke dag in bad. Maar nu Romy naar school gaat gaan ze 2 tot 3 keer per week in bad. Ik heb er nu gewoon de tijd niet meer voor. Vanmorgen voor het vertrek naar school had Jeremy zich van top tot teen ondergepoept. Heel fijn. Dan gaan de kleren uit en meteen onder de douche. Met Jeremy zwem ik wel 2 keer in de week en daar gaat hij ook na het zwemmen onder de douche. Ik denk altijd zo zijn ze ook schoon en ik ga het mezelf niet moeilijk maken.
Liefs Michelle
Michelle