Nu Sanne met de pot mee eet zou ik het ook wel leuk vinden als ze soep meeeet, aangezien wij altijd op zondag soep eten met brood. Hoe doen jullie dat?
Oh ja en spaghetti, rode kool? Doen jullie kindjes dat ook met de handjes?
Groetjes Carolien
Nu Sanne met de pot mee eet zou ik het ook wel leuk vinden als ze soep meeeet, aangezien wij altijd op zondag soep eten met brood. Hoe doen jullie dat?
Oh ja en spaghetti, rode kool? Doen jullie kindjes dat ook met de handjes?
Groetjes Carolien
Hoi Carolien,
Dat kan ze toch gewoon met een lepel mee eten?
Ze zou het misschien nog niet zelf kunnen maar dan geef je het haar toch?
Jony hier is inmiddels 2 maar ze is dol op soep.
Spaghetti zou ik iets fijn snijden als je het op haar bod hebt liggen.
Eet ze al zelfstandig?
Jony heeft bij mij warm eten als een prak klaar gemaakt nooit met de hand gegeten. Gewoon met de lepel.
Ik geef haar wel eens een stuk aardappel/groenten dat mag ze van mij best met de hand eten.
Greetz
Soep deed ik toen ze 1 jaar was in een bekertje! Anders was het zo’n geknoei! Verder Spagetti met een vork! dan goed draaien (das nog steeds knoeien) en rooie kool kan toch best met een lepel of vork?
Sanne wil niet meer gevoerd worden met lepel. En zelf kan ze echt nog niet met lepel. Haar toetje trouwens wel, maar dan schep ik op.
Gewoon proberen dus. Geef haar vanavond wel een vork en lepel.
Kijken wat er gebeurt. Onze hond zit altijd standaard onder haar stoeltje, dus de knoeiboel wordt gelijk opgeruimd.
Groet
hier ook soep met een lepeltje maar toen ik net begon met soep geven deed ik het in een beker.
Groetjes Gytha
Hoi,
Ik geef mijn jongste altijd een doseerlepeltje, dat is zo’n diep lepeltje dat ze gebruiken bij het bakken/koken. Daar kan wat meer soep in. Ook geef ik er stokbrood bij dat al in haar (klein laagje) soep ligt. Zo krijgt ze toch wat binnen, want voeren mag hier ook niet.
Groetjes,
Aaike
Ik deed vroeger een boterham in de soep
Zo kregen ze toch iets binnen en ze vonden het heerlijk
Wel kleine stukjes hoor
Ja, toevallig gisteren met Nayaro soep gegeten.
Toch gewoon met de lepel, hij vond het raar want hij verwachtte natuurlijk een hap waar op gekauwd moest worden! hahaha …
Maar ik heb hem er gwn ook paar soepstengels bij gegeven, of indd een stukje brood.
Hij vond het primaaa & leuk …
Maar wilt ze ook niet samen met jou van een lepel eten? Nayaro vind dat namelijk geweldig, samen eten op zn lepelscheppen & dan samen na zn mondje brengen!
Met soep: Grote knoei slap aan, zou ik zeggen!
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Ik heb Tim nog nooit soep gegeven. Is voor mijn gevoel veel te zout en zelf eten we nooit als avondeten soep.
Spaghetti en rode kook worden hier gewoon met een lepel gegeten. Spaghetti in kleinere stukjes, zodat het op een lepel past.
Groetjes,
Sandra
Hier eten we ook gewoon soep heerlijk hoor… te zout? Ja misschien wel … maar nu mag Jurian ook zout met mate … en ga ik hem dat gewoon geven. Wij zijn gewend om pittig te eten en hij vind het ook heerlijk (wel met mate)…
Het is wel een beetje knoeien … maar ach … .gezellig toch?! Lekker slurpen
Sanne wil dus niet gevoerd worden vanaf lepel. Alleen toetje en gelukkig haar druppels VITD. Ze wil alles met haar handjes eten. Gisteren geprobeerd met vork, maar meestal gooit ze die gewoon weg. Ik vind het niet erg hoor, alleen is het wel lastig met sommige groente en vooral soep. Probeer het wel elke keer, maar slaat zo die lepel weg. Dus dan maar gewoon via bekertje.
Bedankt voor de reacties.
groetjes Carolien