Hoe snel misselijk na bevruchting?

Ik ben na mijn vorige cyclus gestopt met de pil en zou bij regelmatige cyclus op 4 november mijn eisprong gehad hebben. Nu ben ik al een tweetal dagen misselijk, heb pijn in mijn rug, ben snel moe en gisteren kreeg ik nog eens pijnlijke borsten ook…
Zou dit echt al op een zwangerschap kunnen wijzen? Of zou ik het gewoon zo graag willen dat mijn hoofd mijn lichaam laat denken dat ik zwanger ben ofzo? Want 7 dagen na bevruchting vind ik precies wat snel om al symptomen te hebben?

Elke zwangerschap is anders, dus alles is mogelijk!

Groetekes, Sje

Geen idee hoe lang het kan duren voordat je symptomen kan krijgen maar dit lijkt me wel vrij snel. Toen wij bezig waren ging ik me ook vanalles inbeelden toen het wat langer ging duren. probeer er niet te veel aandacht aan te besteden al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan. Kan natuurlijk goed wel raak zijn maar het hoeft niet.

Succes met zwanger worden.

groetjes Ramona

Bij beide kindjes ben ik 9 maanden (- 6 weken dit waren de eerste weken) ziek geweest. Dus na 6 weken begon het hier met kotsen en ziek zijn. Daarom wist de omgeving het bijna nog eerder dan ik

Ja, is best wel moeilijk om er geen aandacht aan te besteden, want als ik zwanger probeer te raken, let ik ook al op wat ik doe van alcohol drinken en niet teveel koffie drinken en van die dingen, dus het zit wel constant in je hoofd natuurlijk.
Mijn man zou vloeken denk ik als ik in ronde één al zwanger zou zijn, want tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ABSOLUUT geen zin in seks meer… Hij zou dus liever nog even blijven proberen denk ik

Hahahahaha, mannen zijn ook allemaal hetzelfde he! Ik hoop voor jou toch dat het gelukt is! Maar wanneer de eerste symptomen komen? Geen idee!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hadden op 19 december geklust toen en op 20 december kreeg ik bij het opstaan een golf van misselijkheid over me heen en ik dacht no way dat kan alleen in de film, maar ik had 7 januari toch echt een positieve test in mijn handen

Groetjes,

Michèle

@ Mini-boy: whow, ik ben bij Noa twee weken misselijk geweest en dat vond ik echt al de hel! Ik eet ook veel te graag en ik kreeg niks binnen die weken. Kan me echt niet voorstellen dat ik dat heel de zwangerschap zou gehad hebben. Petje af!

@ Michèle: dat geeft me wel een beetje hoop. Vandaag toch wel zeer pijnlijke borsten en af en toe een vlaag van misselijkheid…

@Michele: Hahaha! Geklust! Als mijn man die hoort!

Ik had op 3 juli van dit jaar mijn spiraaltje laten verwijderen en was na 5 weken nog niet ongesteld geweest, maar was wel misselijk. Dus toch maar een test gedaan, deze was toen negatief.
De misselijkheid werd erger en een week later, dus na 6 weken, toch maar weer een test gedaan. En die was positief! Dus bij ons was het na 6 weken…

En over de seks… Bij ons is het omgekeerd! ik wil wel, maar mijn man wil niet. Die is bang dat hij iets beschadigt, of dat hij mij pijn doet. Wat de vk ook zegt, hij vind het maar niks…
Grappig dat dat zo verschilt.

Ik hoop dat ik ook méér zin krijg in seks, want het was niet alleen niet leu voor mijn man, ikzelf vond het ook maar niks dat ik altijd moest zeuren als hij zin had

Tja, het zou kunnen, het kan ook iets anders zijn, ben bang dat je toch nog even moet afwachten… Bij mij begon de misselijkheid na 6 weken.

En herkenbaar, ik denk dat mijn man nog een ronde langer proberen ook niet erg had gevonden, bij ons is het momenteel ook rustig tussen de lakens…

Ach, onze tijd komt wel weer, nu liggen de prioriteiten even anders!

Zou je over een week ongesteld moeten worden? Want we willen wel op de hoogte gehouden worden natuurlijk als er getest moet gaan worden!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Normaal volgende week zaterdag, maar dat zou bij een cyclus van 28 dagen zijn. Voordat ik de pil nam, had ik altijd een langere cyclus. Maar als ik nog steeds de symptomen heb, ga ik zeker een test doen zaterdag!

@ Sophie ha ha ha wist je niet dat we dat op ikkeben klussen noemen???

Enne ik hoop het meid dat je ook met een positieve test in je handen staat. Wij hebben het voor echie nu op volgend jaar na de bruiloft gezet. Zul je zien dat ik de enige ben dan.

Groetjes,

Michèle

Over “klussen” gesproken… om zwanger te worden, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geklust… en de eerste 4/5 maanden tijdens zwangerschap ook wel… maar nu NIETS meer Moet ook eerlijk zeggen, dat we er allebei geen moeite mee hebben om het niet te doen…

Straks hopenlijk wel weer…:smiley:

Liefs, Melanie

Bij Noa was ik in ronde twee zwanger, dus toen hebben we niet veel moeten klussen
Maar eerlijk gezegd is bij mij na de bevalling de zin niet echt teruggekomen Dus m’n man vindt het helemaal top dat er nu weer geklust mag worden

Vandaag nog niet misselijk geweest, geen pijnlijke borsten
Maar goed, het hoeft natuurlijk niet in ronde één al prijs te zijn. Als ik volgend jaar nog kan bevallen zal ik al blij zijn

@ Sophie ook niet te veel bezig zijn met misselijk zijn en pijnlijke borsten he want dan ga je misschien ook wel dingen voelen die er niet zijn. Gewoon de natuurlijk zijn gang laten gaan en misschien mag je mannetje nog een ronde door klussen. De natuur laat zich helaas niet dwingen.

Groetjes,

Michèle

Ik ben nu bij de tweede zwangerschap net zo misselijk als bij de eerste (toen ook de volle 9mnd dus bereid me nu voor op het ergste)… ik heb nagevraagd waar dit aan kan liggen en het ligt dus aan de hormonen.
Dus echt overgeven/misselijk van de zwangerschap kan pas als je genoeg (veel ) zwangerschapshormoon in je lichaam hebt. Meestal is dit rond de 6e week van de zwangerschap, dus de 4e week na de bevruchting.

Hoop dat het raak is!! (alleen jammer voor je vriend dan )

Groetjes Nancy

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/bnSHp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdm.lilypie.com/rW29p1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 13 Nov 2010 18:27:08

Heb net de test gedaan… Hij was negatief Maar ben nog steeds niet ongesteld. Vind het allemaal maar raar, want ben niet meer misselijk geweest, maar wél pijnlijke borsten blijven hebben én er hangt zelfs opgedroogde melk aan mijn tepels. Ook ben ik al 2 kg bijgekomen. Dus als ik niet zwanger zou zijn is dat echt wel een spijtige zaak
Bij Noa vermoedde ik trouwens dat ik toch zwanger was, omdat er opgedroogde melk aan mijn tepels hing en ik ook al de eerste maand 2kg was bijgekomen.
Ik ga toch binnen een weekje nog eens testen denk ik, want deze test was voor het geval ik een normale cyclus zou hebben en denk niet dat ik er ooit al één van onder de 35 dagen heb gehad…

Ik heb het op dezelfde avond nog gehad(denken wij) wij hadden in de middag geklust en ik voelde me erna al licht duizelig. Diezelfde avond ben ik doodziek om half 8 naar bed gegaan en 3 weken later hadden we een positieve test. Het kan dus heel snel gaan maar het kan inderdaad ook vals alarm zijn omdat je er te veel mee bezig bent.

Ik ben vandaag ongesteld geworden Spijtig, maar nu heb ik wel een idee van hoe lang mijn cyclus duurt en wanneer ik mijn eisprong ongeveer kan verwachten.
En m’n man kan nu nog minstens een paar weekjes extra klussen