Hoe ruikt keelontsteking?

Hoi meiden,

Raar vraagje maar weten jullie hoe keelontsteking ruikt?

Mijn zoontje heeft nu 3 dagen koorts en veel last van hoofdpijn en keelpijn.

Hij ruikt ook uit zijn mondje maar, het stinkt niet echt.
Het is meer een zoetige, weeige geur.

Als ik lees over keelontsteking lees ik altijd dat kindjes een nare geur hebben maar dat heeft hij niet.

Of is de geur die ik ruik hetgeen wat mensen vinden stinken?
Of is het bij iedereen een andere geur? Wat een vragen he??

Groetjes
Ilovemyboy

het ruikt zuur, je herkent dat wel! als het na het tandenpoetsen binnen een paar minuten weer zo ruikt weet je geloof ik wel genoeg.
weet je zeker dat hij keelontsteking heeft ik bedoel…kan hij dat zelf aangeven? trouwens als je merkt dat ie ook niet goed eet is het compleet

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Jan 2012 18:19:38

Nou, meneer heeft van gisteren avond 8 tot vanmiddag half 1 geslapen en voelt zich een stuk beter!

Hij zegt dat hij alleen nog maar een klein beetje keelpijn heeft en geen hoofdpijn meer heeft.
Ook de koorts is gezakt dus ik denk dat het toch gewoon een griep geweest is.

Wel ruikt hij nog steeds zo zoetig uit zijn mond…kan misschien ook slijm zijn. Zijn neus zit namelijk nog wel helemaal dicht.

Maar zuur ruikt het zeker niet. Hij zit hier nu frietjes te eten (vroeg hij om) dus dan zal het wel meevallen met de pijn he!

Groetjes,
ILoveMyBoy

haha ja dan zal het wel meevallen. ja dat zoetige herken ik ook, dat had rico voor zn amandeloperatie
die had dat constant dat geurtje, maar zijn neus zat ook altijd dicht en was altijd verkouden…dus dat duidt daar meer op idd.