Dames,
Hoe doen jullie dat. Er zijn een aantal dingen die me dwars zitten met de nanny, nu weet ik dat jullie die in Nederland niet veel hebben, maar wel gastouders. Dus vroeg me af, als je problemen hebt met hun aanpak, of iets dergelijks, hoe begin je daar dan over?
Mijn nanny is heel lief en al bij ons net voordat Jada geboren is, maar soms is ze te lief, vooral nu in een stadium dat Jada heel vervelend kan zijn. Ze doet bijvoorbeeld niets als Jada haar slaat, of als ze met haar eten gooit, van baldadigheid, mijn nanny ruimt het dan gewoon op als ze klaar is. Terwijl ik zoiets heb van; Als ze geslagen word moet ze nee zeggen, luistert Jada niet dan naar d’r kamer, en als ze met eten gooit, het afpakken en zelf de zooi laten opruimen. Zij verschilt er dus met mijn van mening over!
Jada houd ontzettend veel van haar. Het is voor haar gewoon familie, maar soms word ik er wel een beetje moe van, want we hebben dus een totaal verschillende manier van opvoeden. Is dit okay? Snapt een kind dat? Wat denken jullie? Moet ik maar eens goed met de nanny gaan zitten?
Graag wat imput van jullie hierover dames!