Hoe plaats ik een foto?

Hallo!

Hier even een uitleg over hoe een foto te plaatsen hier op het forum

1: Zet je foto op internet, of hier op ikkeben (je kan bv op ikke ben, roze blokje hierboven, ook fotos uploaden!)

2: ga met je muis op de foto staan en druk op de rechtermuisknop en ga naar “eigenschappen”

3: maak de URL blauw (selecteren dus)

4: druk op de rechtermuisknop

5: druk op kopieren

6: druk hier op het 5e knopje van rechts, dat bergje, er verschijnt dit:[ img][ /img]

7: [ img] zet de URL hier [ /img] (dmv rechtermuisknop en dan plakken, zorg ervoor dat er GEEN spaties staan tussen de haakjes en de url)

En voila, een foto op het forum!

Veel succes! Groetjes, Els!

bedankt els ja ik had het al gevonden op de datum 10juni dit jaar maar even goed bedanktgroetjes marielle trotse mama van tanja

Hallo,
nou wat ik ook doe en hoe ik ook probeer het lukt me niet hoor om een foto te plaatsen.Het lukt wel op baby van de maand maar hier niet
help me alsjeblieft
Marjon

Marjon

mail me maar
kim@ikkeben.nl

hoi kim
zou ik ook een foto van tanja naar je email
mogen sturen krijg het ook niet voor elkaar

vriendelijke groetjes marielle trotse mama van tanja

jep

hoi allemaal.
Het lukt mij ook niet hoor!.
Als ik op eigenschappen druk dan kan ik helemaal niks selecteren.Dan krijg ik info over de foto…Pixels enzovoort.
En ook wel url maar dat kan ik dus niet blauw maken.Ik heb geprobeerd om de cijfers die erachter staan,tussen img te zetten maar dan krijg je alleen een rood kruisje.
Groetjes Eljada.Kijk!

in de eigenschappen hoef je alleen maar de url te kopieren en dan hier tussen de [img ]
[ /img] te zetten

maaar je moet echt op de foto zelf gaan staan en hij moet dus op het internet!!! staan niet alleen op je eigen pc

zo dan?

haaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Toch gelukt.alleen nog een beetje te groot!
Dat gaan we nog even uitvogelen.
Groetjes Eljada.
Enne bedankt voor jullie geduldige uitleg!

he eljada, ik maak effe een nieuwe topic met je foto en dan gooi ik al het commentaar hieronder weg oke??

Kussies

Oke Kim, maar dan wil ik nog snel ff zeggen dat Iris een heerlijk ondeugend, vrolijk koppie heeft hoor!!! (voordat je de boel hier verwijderd, haha!!)

Groetjes, Bianca

neee dat zal ik ook netjes erbij gooien dan

Ik vind het ook 2 hele leuke kids
Gooi je dat er ook ff bij Kim

Groetjes Mim