dames, ja ik zal weer weer lekker stom zijn maar hoe plaats ik een foto of iets van een afbeelding in me bericht …moet hij dan op een internetsite staan ? want ik wil gewoon een foto toevoegen uit mijn eigen bestanden maar snap nie hoe het werkt…
Hoe plaats ik een afbeelding in me bericht
maar als je hem altijd net als een ticker in je berichten wilt hebben net als ik heb, moet je hem mega verkleinen, op het internet plaatsen en dan in je profiel bij je handtekening linken
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
maar die lokatie die tussen die {} komt zeg maar is een internet lokatie, of kan dat ook gewoon uit je afbeeldingen bestanden in je pc ?
Wat ik altijd doe: ik plaats een foto op bv mijn Hyves (heb jij Hyves trouwens?) en dan klik ik op de foto die ik wil plaatsen. Klik dan op de rechtermuisknop en dan op eigenschappen. Je ziet dan een code die je kunt kopiëren. Die plaats je dan tussen die en dan staat 'ie er ook!
Groetjes Rainbow, trotse mama
En ik doe het altijd met Tinypic punt com. Ik kies mijn foto en klik bij resize op het website/e-mail formaat en dan upload… je krijgt dan een code (voor forum/berichten) en die kan je hier plakken… Erg makkelijk en gelijk de goede grootte
ahhahaha kijk hyves heb ik dus , en nu snap ik het !
hoop ik hahahahhaa
ja ik ben af en toe van nature behoorlijk blond hoor, ik bedoel krijg uiteindelijk wel allus voor mekaar … maar goed ken wel eens ff wat tijd kosten …moet je me zien met me gsm en muziekkies downloaden … het lukt maar heb wel een middag vrij nodig !
getsie nu is hij nog mislukt… nah ik doe het morgen nog een keer, met een ander bestandje… we hebben nog meer bronnen…
Ik ga je helpen
- Ga naar www.tinypic.com
- Upload daar de foto die je hier wilt plaatsen
- Verklein hem naar website/ e-mailformaat
- Kopieer de code naar het bericht dat je hier wilt posten en klaar ben je!
Groetjes,
M
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 10 Dec 2010 19:24:08
whehhehehehehee… ja ik snap het princiepe, maar ik krijg elke keer x jes… wat een but zeg !
en ik heb het precies gedaan hoe je zei… nou vanavond heb ik ff rust, dan ga ik het nog een keer proberen…
thanks meis
ze kunnen wel op hhyves staan maar ik weet niet of je dat album voor alleen vrienden hebt of voor iedereen… en de codes helemaal tot het einde kopieren,dus tot en met .jpg
Die laatste keer was bijna goed, maar dan moet je de code nog tussen [ img] en [ /img ] zetten. (maar dan zonder spaties)
Hmm blijkt erg moeilijk bij jouw foto’s? ik moest t ook 3x opnieuw doen terwijl ik hem wel kon opzoeken op internet…
wel een schatje hoor!
Gewijzigd door - Suzsje op 11 Dec 2010 18:47:37
Gewijzigd door - Suzsje op 11 Dec 2010 18:48:57
(ik heb nu met mn rechtermuisknop op het kruisje geklikt, en dan op eigenschappen. dan krijg je de locatie. Die gevolgd en dan kwam ik bij je foto.
Maar die code klopte dus niet als je hem tussen img en /img zet. Apart, maar goed… het zal wel.
Vervolgens heb ik nog een x met de rechtermuisknop geklikt en naar eigenschappen, dan kreeg ik een andere locatie, en die klopte wel!)
Heb m er nu dus op gezet in mijn bericht, maar als je wil dat ie er af moet moet je maar ff melden hoor.
ziet er niet uit als een kindje van 1 jaar en 3 maanden
maar misschien was dat ook de bedoeling of plaats je nu per ongeluk iemand anders zijn foto’s
Hmm nee dat dacht ik ook al
maar misschien een oude foto?
Dit was wel de link die achter het kruisje was te vinden.
Nou zeg …hahaha ik scrol naar benee en denk,
ej het is me wel gelukt… hahahahahahhaa nie dus … want dat had suzje gedaan…
nee ik had gewoon ff een oude foto gepakt om te proberen, ik wilde eigenlijk mijn kerstboom showe, hoe die nu in de box staat… maar die foto heb ik dus nog niet upgeload… dit is gewoon ff een foto als test hahhahaa…toen was pip een paar maanden denk ik … nee zou nie goed zijn als ze er nu nog zo klein uitzag hahahha!
nou ik ga weer ff verder vervelen kijken of het nu binnenkort wel gaat lukken, maar toch vaag dat hij het nie doet, ik bedoel koppieer allus, geen spaties, en netjes tussen die img dingen…
pfhhhh ! ik ben geen computernerdmaterial dat merk ik alweer, me laptop liep vandaag ook vast… heb gewoon de accu eruit getrokken, dat soort dingen zijn altijd mijn oplossingen hahahaha