Goed zeg, fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden!
Hoe reageerde je kleine meid erop?
Sterkte met afscheid nemen,
Groetjes Carolien.
Goed zeg, fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden!
Hoe reageerde je kleine meid erop?
Sterkte met afscheid nemen,
Groetjes Carolien.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je beppe. Ik denk dat je het zo prima hebt aangepakt. Gewoon duidelijk zijn in kinderlijke taal en als ze zelf aangeeft mee te willen zou ik haar gewoon meenemen. Ook naar de begrafenis. Regel dan een voor haar vertrouwd iemand die haar op kan vangen mocht het toch niet gaan.
Groetjes Ramona
Nou ze reageerde eigenlijk heel goed! Met gepaste afstand dat wel, maar niet dat ze het eng vond dat ze weg wou! Ze moest natuurlijk de grapjurk nog even uit hangen door de lichten steeds aan en uit te doen!
Vannacht heeft ze heel goed geslapen, daar zat ik eerst nog wel even over in. Maar ging echt prima!
Morgen gaat ze niet mee, heeft ze het ook niet over gehad! Ze gaat de hele dag met haar broertje naar mijn schoonouders, en dat is te leuk om over te slaan! Het is goed zo!
Manderijn
Allereerst geccondoleerd!
Mijn oma is 2 maanden geleden overleden. Tim zag haar wekelijks. Mijn ouders gingen er altijd heen met hem op hun vaste oppasdag. Ik heb hem verteld dat ouwe oma ( zo noemde hij haar altijd) is overleden. Ik heb hem verteld dat ze heeel erg oud was en heel erg ziek. Maar dan wel overdreven dat ze heel ziek was. Niet een klein beetje, want ik wil niet dat hij bang wordt om ziek te worden. Ik heb hem verteld dat we niet meer naar haar toe kunnen, maar dat we wel altijd naar haar kunnen zwaaien omdat ze een sterretje is geworden. Hij begrijpt dit heel goed. En nog steeds vraagt hij iedere avond of hij naar ouwe oma mag zwaaien. Soms zien we geen sterren. En ik heb hem verteld dat de wolken erdan voor zitten. Maar dat ouwe oma ons wel altijd ziet, dus ook zonder sterren zwaait hij.
Groetjes,
Sandra
We hebben er hier geen sterren verhaal van gemaakt. Het Nijntje boekje verteld ook gewoon over begraven, dus dat weet ze dat dat nu gebeurd is! We wachten even tot ze steen er weer is, en dan gaan we eens met haar heen.
Ze is sinds we zijn geweest weer een stuk rustiger en heel lief, dus denk dat we goed gehandeld hebben!
Manderijn
Goed dat je er heen gaat met haar. Mijn oma is gecremeerd, dus kunnen er niet heen. Anders had ik dat ook gedaan.
Groetjes,
Sandra